خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

افزایش ۳۱ درصدی کشفیات ماموران انتظامی تایباد در حوزه سرقت

asdasd
کد خبر : ۹۵۳۷۹۸

فرمانده انتظامی شهرستان تایباد گفت: در چهارماهه نخست امسال این فرماندهی در کشف موارد مسروقه با ۳۱ درصد افزایش همراه بوده و همچنین در بخش استرداد اموال مسروقه به مالباختگان نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۲۷ درصد رشد داشته است.

سرهنگ ستاد علی‌اکبر قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در تایباد اظهار کرد: ماموران این فرماندهی به‌صورت شبانه روزی برای حفظ امنیت اجتماعی و ایجاد فضای امن و آرام تلاش می‌کنند و بستر را برای مخلان نظم و امنیت عمومی ناامن کرده‌اند.

وی میزان جرائم امنیتی در تایباد را صفر اعلام کرد و افزود: در حوزه جرائم سایبری با تلاش مستمر پلیس فتا نسبت به پارسال 14 درصد و در حوزه وقوع جرائم 9 درصد افزایش داشته‌ایم که در این بخش نیز سامان دادن فضای مجازی در قالب یک گروه منسجم و تشکل یافته می‌تواند کمک زیادی به کاهش جرائم داشته باشد.

فرمانده انتظامی شهرستان تایباد گفت: مهمترین رسالت اصحاب رسانه در حوزه انتظامی انتشار اخباری مبنی بر فرهنگ‌سازی ترافیک در راستای کاهش تصادفات درون و برون شهری است؛ اگر شهروندان با عواقب ناخوشایند رانندگی با سرعت بالا و عدم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی بیشتر آشنا شوند در این حوزه نیز شاهد کاهش آمار تلفات جانی و خسارت‌های مالی خواهیم بود.

قربانی با اشاره به کاهش 14 درصدی در آمار تصادفات طی مدت مطرح شده در سال جاری اظهار کرد: سال گذشته 212 نفر در حوادث درون و برون شهری مصدوم شدند و امسال این آمار به 155 نفر کاهش یافته که 27 درصد کاهش در این حوزه را نشان می‌دهد. همچنین تعداد متوفیان در این حوزه 11 نفر است که نسبت به مدت مشابه پارسال تفاوتی نداشته است از این تعداد یک نفر در حوادث رانندگی درون شهری و مابقی متوفیان در محورهای تابعه جان خود را از دست داده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز