خبرگزاری کار ایران

مفیدی فرد به ایلنا خبر داد:

بهره برداری از آسفالت راه روستایی بقیع در نیشابور

asdasd
کد خبر : ۹۵۳۷۸۴

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان نیشابور از اجرای عملیات زیرسازی، ابنیه فنی و آسفالت راه روستایی بقیع به طول یک کیلومتر و ٣٠٠ در راستای اجرای طرح ملی ابرار در این شهرستان خبر داد.

مجید مفیدی فر در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در نیشابور، با اشاره به اجرای طرح ملی ابرار و در راستای اقدام برای راه‌های اولویت دار روستایی گفت: محور روستای بقیع به طول یک کیلومتر و ٣٠٠ زیرسازی و اجرای ابنیه فنی توسط اداره راهداری نیشابور طی پانزده روز کاری و صد نفر روز نیروی راهدار و ١١٠ دستگاه روز ماشین آلات راهداری انجام شد. 

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان نیشابور اظهار داشت: اجرای این طرح با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵٠٠ میلیون ریال انجام شده و سپس طی قراردادی به مبلغ ٣ میلیارد ریال جهت اجرای آسفالت گرم با شرکت پیمانکار منعقد و به بهره برداری رسیده است. 

مفیدی فر در پایان اعلام کرد: اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان نیشابور از ابتدای سال جاری در راستای اجرای طرح ملی ابرار و راه‌های اولویت دار روستایی تمام تلاش خود را گذاشته که تا کنون راه روستایی اینچگان به طول ۲ و نیم کیلومتر و راه روستای بقیع به طول یک کیلومتر و ٣٠٠ آسفالت اجرا و به بهره برداری رسیده است و همچنین راه روستایی نوبهار، کلاته حسن آباد و بزق نیز زیرسازی انجام و در مرحله اجرای ابنه فنی و آسفالت است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز