خبرگزاری کار ایران

مدیر جهاد کشاورزی کرج خبر داد:

آزادسازی 137 هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان کرج از چنگال زمین خواران

asdasd
کد خبر : ۹۵۳۶۴۸

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرج از تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز و آزادسازی 137 هکتار از اراضی کشاورزی در بخش مرکزی این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا، اسماعیل صارمی با اشاره به آزادسازی 137 هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان کرج از چنگال زمین خواران، گفت: در راستای اجرای تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ ها، تعداد 101 مورد ساخت و ساز غیر مجاز شامل دیوارکشی، بنا، محوطه، استخر، آلاچیق و دپوی مصالح در محمدشهر خیابان‌های بیست متری شهرستانی، ضلع شمالی امامزاده عبدالله و خیابان شهید بورقی و خیابان آب و خاک واقع در شهرستان کرج در روزهای سه شنبه 21 و پنجشنبه 23 مرداد 99  تخریب شد.

وی ادامه داد: این ساخت و سازهای غیرمجاز با حضور نماینده محترم دادستانی، عوامل محترم انتظامی، کلانتری، شهرداری و کارشناسان سخت کوش جهاد کشاورزی کرج آزادسازی شد.

صارمی با تاکید بر حفاظت از اراضی کشاورزی اظهار داشت: بارها تذکر داده ایم که بدون مجوز در اراضی کشاورزی هیچ گونه تغییر کاربری صورت نگیرد، چرا که اموال خود افراد از بین می رود. ما باید این اراضی را با حفظ کاربری کشاورزی و باغی به نسله‌ای بعد منتقل کنیم لذا با هرگونه دست درازی و ساخت و ساز غیرمجاز و دخل و تصرف در این زمین‌ها که مانع از تولید محصولات کشاورزی شود به شدت برخورد می‌کنیم و تلاشهای مجموعه جهاد کشاورزی کرج برای کوتاه کردن دست متصرفان از بستر تولید غذای مردم با جدیت ادامه دارد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرج گفت:  کرج را به آبادانی قبل بر می گردانیم و در این راستا در برخورد با ساخت و سازهای غیر مجاز در اراضی کشاورزی هیچ گونه چشم پوشی و اغماضی نداریم. شهروندان نسبت به مسائل پیرامونی خود حساس باشند و فریب افراد سودجو و فرصت طلب را که باهدف رسیدن به ثروت نامشروع، اراضی کشاورزی و ملی را از بین می برند را نخورند و در صورت مواجهه موارد را به سامانه 131 حفاظت اراضی جهاد کشاورزی اطلاع دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز