خبرگزاری کار ایران

به صورت مجازی و غیرحضوری؛

چشمه علی دامغان میزبان هفتمین جشنواره ملی پسته ایران

asdasd
کد خبر : ۹۵۳۶۴۴

رئیس اداره میراث‌‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان دامغان گفت: امشب و فردا مراسم افتتاحیه و اختتامیه هفتمین جشنواره ملی پسته ایران در مجموعه چشمه علی دامغان برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، مهدی قاسمی با اعلام این خبر افزود: مراسم افتتاحیه و اختتامیه هفتمین جشنواره ملی پسته ایران– دامغان، روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۳ و ۲۴ مردادماه در چشمه علی دامغان برگزار می‌شود و این مراسم ساعت ۲۱ به صورت زنده و مستقیم از شبکه‌های استانی و ملی پخش می‌شود.

وی با اشاره به اینکه هفتمین جشنواره ملی پسته ایران به همت شورای اسلامی شهر و شهرداری دامغان و با همکاری ادارات و نهادهای شهرستان برگزار می‌شود، بیان داشت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و شرایط بهداشتی جامعه برنامه‌های جشنواره به صورت مجازی و غیرحضوری اجرا می‌شود.

قاسمی گفت: دامغان یکی از کم ‌نظیرترین شهرهای ایران از لحاظ ظرفیت‌های گردشگری است و برگزاری جشنواره پسته در کنار دیگر جشنواره‌ها و رویدادهای شهرستان نظیر گل غلتان، شیردوشان، حلواپزان، می‌تواند در معرفی این ظرفیت‌ها و توسعه گردشگری دامغان اثر گذار باشد.

رئیس اداره میراث‌‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان دامغان با اشاره به اینکه ایجاد نشاط اجتماعی و رونق اقتصادی از اهداف اصلی برگزاری این جشنواره‌ها است، ابراز امیدواری کرد: با ریشه کن شدن ویروس کرونا و برگزاری جشنواره‌ها با حضور علاقه‌مندان و افزایش جذب گردشگر، شاهد افزایش فرصت‌های کارآفرینی و سرمایه‌گذاری گردشگری در این شهرستان باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز