خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم تاکستان در گفت و گو با ایلنا:

عدم حضور رئیس‌جمهور در جلسه رای اعتماد، نمایندگان را مکدر کرد/ همه در مقابل قانون مساوی‌اند/ مصلحت یک فرد؛ مصلحت یک نظام نیست/ پای هر مذاکره‌ای که به دادن امتیازهای جدید ختم شود، نمی‌رویم+فیلم

asdasd
کد خبر : ۹۵۳۶۱۷

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی گفت: عدم حضور رئیس‌جمهور در جلسه رای اعتماد حسین مدرس خیابانی گزینه تصدی وزارت صمت از دلایل به حد نصاب نرسیدن آرای نمایندگان بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، رجب رحمانی در بازدید از خبرگزاری ایلنا مرکز قزوین با بیان این مطلب گفت: هر چند رئیس مجلس دلیل عدم حضور رئیس جمهور را توصیه ستاد کرونا اعلام کرد؛ ولی روال در جلسات رای اعتماد، حضور رئیس جمهور است که  همین امر موجب تکدر خاطر نمایندگان جدید مجلس شد.

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی افزود: نامه ستاد کرونا نیز با توجه به اصرار این ستاد برای برگزاری کنکور سراسری با بیش از یک میلیون داوطلب در فضای بسته اعتراض نمایندگان را به دنبال داشت که جلسه را به حاشیه برد و مانع رای اعتماد به وزیر پیشنهادی دولت شد.

اسناد ارائه شده در فضای مجازی توسط نهادهای نظارتی بررسی شود

 این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس همچنین با اشاره به انتشار اسنادی در خصوص دریافت رشوه یکی از نمایندگان مجلس گفت: با حضور ریاست جدید قوه قضائیه، دستگاه نظارتی بسیار فعالند و اگر اسناد متقن و قابل اعتنایی در این زمینه وجود داشته باشد؛ حتما توسط نهادهای نظارتی و هیات نظارت بر رفتار و عملکرد نمایندگان مجلس شورای اسلامی مورد بررسی و پیگیری قرار خواهد گرفت.

همه در مقابل قانون مساوی اند

وی  با بیان این مطلب که همه در مقابل قانون مساوی‌اند؛افزود: در شرایط فعلی نظام و مردم تاب تحمل مسئولان خلافکار و خیانتکار را ندارند و باید در سطح مدیران میانی و بالا دست با هر گونه تخلف و سوء استفاده به شدت برخورد شود.

رحمانی؛ خبرنگاران را زبان گویای مردم خواند و یادآور شد: رسانه ها نیز باید تا حصول اطمینان به مسائل صبر کنند تا در مقابل آنچه مطرح می کنند اسناد معتبر ارائه دهند و این اسناد قبل از طرح در فضای رسانه باید در محکمه عادله و طی تمام مراحل قانونی تایید شود.

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی آزادی بیان را یکی از شعارهای اصلی انقلاب برشمرد و خاطرنشان کرد: طبق قانون اساسی مطبوعات و نشریات در اظهار نظر آزادند و  جز در مواردی چون اخلال در نظم عمومی و امنیت نظام و  تشویش اذهان می‌توانند با رعایت اخلاق و قانون فعالیت داشته باشند.

مصلحت یک فرد؛ مصلحت یک نظام نیست

وی گفت: مصالح یک فرد مصلحت یک نظام نیست و مخالفت با یک نماینده به معنای مخالفت با کل مجلس و نظام تلقی نمی شود و مسئولان باید طوری کار کنند که در مظان اتهام قرار نگیرند.

پای هر مذاکره ای که به دادن امتیازهای جدید ختم شود نمی رویم

نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی همچنین در خصوص اخباری مبنی بر بازگشت به برجام با میانجی‌گری کشورهای اروپایی گفت: آمریکا اولین کسی بود که معاهده بین‌المللی برجام را نقض کرد و اتحادیه اروپا نیز به عنوان نوچه‌هایش نتوانستند از این معاهده حمایت کنند.

وی گفت: قرار نیست هر وقت ما را پای میز مذاکره بکشند از ما امتیاز بگیرند؛ چرا که ما در برجام خیلی هزینه داده ایم و این بار امتیاز نخواهیم داد.

 

حجم ویدیو: ۹۷.۱۶M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۹:۵۸ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز