خبرگزاری کار ایران

نایب رییس شورای شهر گرمدره:

رسانه‌ها با استفاده از ظرفیت‌های خود توانمندی های شهر گرمدره را به نمایش بگذارند

asdasd
کد خبر : ۹۵۳۶۱۲

نائب رئیس و رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر گرمدره گفت: خبرنگاری هنر است و امیدوارم این هنر ارزنده همچون‌ همیشه در مسیر جهادی و کمک به مردم و مسئولان یاریگر ما برای خدمت هر چه بیشتر به مردم باشد.

به گزارش ایلنا، داود سعیدیان ضمن تبربک‌ روز خبرنگار به اصحاب رسانه اظهار کرد: خوشبختانه شهر گرمدره بعد از چند مقطع،  پوسته جدیدی انداخت و با مدیریت شهری حاضر شاهد تحولات جدیدی در این شهر هستیم که امیدوارم ادامه این روزهای خوب همچنان تداوم پیدا کرده و شاهد تداوم خدمت هر چه بیشتر در تمامی جوانب برای مردم ولایت مدار شهر گرمدره باشیم .

سعیدیان ادامه داد: خوشبختانه نخبگان زیادی در بسیاری از رشته ها در این شهر زندگی می کنند و چه خوب است رسانه ها با روشن بینی به معرفی پتانسیل های این شهر بپردازند.

وی افزود: خبرنگاران ‌خلاق  منصفی در استان وجود دارد لذا بابت زحمتی که برای این شهر کشیده می شود از خبرنگاران می‌خواهیم به عنوان بازوانی توانمند در کنارمان پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های این‌ شهر را بیش از گذشته نشان دهند تا بتوانیم شاهد توسعه و افزایش توانمندی و ظرفیت های این‌شهر در بخش های بیشتری باشیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر گرمدره در پایان تصریح کرد: خبرنگاری هنر است و امیدوارم این هنر  ارزنده همچون‌ همیشه در مسیر جهادی و کمک به مردم و مسئولان یاریگر ما برای خدمت هر چه بیشتر به مردم باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز