خبرگزاری کار ایران

شهردار گرمدره در آیین تجلیل از خبرنگاران:

بیان حقیقت و عدالت جزیی تفکیک ناپذیر از حرفه خبرنگاری است

asdasd
کد خبر : ۹۵۳۶۱۰

شهردار گرمدره با اشاره به اینکه خبرنگاران، زحمات بسیاری را به دوش کشیده و رسالتی خطیر بر عهده دارند، تصریح کرد: بیان حقیقت و عدالت جزیی تفکیک ناپذیر از حرفه خبرنگاری است که خوشحالیم همراهان خوبی در شهر گرمدره در این عرصه داریم.

به گزارش ایلنا، دادخواه در آیین تجلیل از خبرنگاران فعال گرمدره که در دفتر امام جمعه این‌ شهر برگزار شد، ضمن تبریک روز خبرنگار اظهار کرد: خداوند را شاکریم که اصحاب فرهیخته شهر گرمدره در کنار نقدهای سازنده خود همراهان خوبی برای فرهنگ سازی و کمک رسانه ای خوبی در جبهه اطلاع رسانی هستند و مشکلات مردم و مسئولان را به خوبی انعکاس داده و اطلاع رسانی می کنند.

دادخواه با اشاره به اینکه فعالان این عرصه زحمات بسیاری را به دوش کشیده و رسالتی خطیر بر عهده دارند، تصریح کرد: بیان حقیقت و عدالت جزیی تفکیک ناپذیر از خبرنگاران حرفه ای به عنوان امانتداران جامعه است که خوشحالیم همراهان خوبی در شهر گرمدره در این عرصه داریم.

وی ضمن تشکر از فعالیت این قشر پرتلاش گفت: خبرنگاران به عنوان بازوی کمکی همواره یاریگر ما بوده اند و در خدمت به مردم از هیچ کمکی دریغ نکرده اند.

شهردار گرمدره با اشاره به استارتاپ ها و تحولات جهان در این زمینه و همچنین توسعه فضای مجازی تاکید کرد: با توجه به سرعت انتقال اطلاعات و ابزارهای متنوعی که در این عرصه وجود دارد خبرنگاران هنرمندانی هستند که می توانند با تسلط و ابزار اطلاع رسانی خود نقش به سزایی در همه عرصه ها و امر اطلاع رسانی ایفا کنند.

وی گفت: خبرنگاران در سطح استان همیشه یاور ما بودند و به بهترین نحو اخبار ما را پوشش داده و بازخورد خوبی نیز  داشته است. 

این مسوول اظهار کرد: تیم‌حرفه ای رسانه ای استان و از جمله خبرنگاران پرتلاش و حرفه ای این‌ شهر مایه مباهات ما بوده و از خداوند برای این یاریگران عرصه فرهنگ طلب سلامتی داریم.

دادخواه اظهار امیدواری کرد که این ‌تعامل و اندیشه نیک همیشه همراه ما بوده و یاریگر مدیریت شهری برای کمک رسانی به مردم باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز