خبرگزاری کار ایران

پیشکسوت بدمینتون اصفهان مطرح کرد:

بدمینتون اصفهان نیازمند تحول است/ مدیران قبلی نتوانستند از ظرفیت‌های موجود برای حفظ جایگاه بدمینتون استان استفاده کنند

asdasd
کد خبر : ۹۵۳۵۹۴

پیشکسوت بدمینتون اصفهان گفت: سال‌ها است که بدمینتون اصفهان افول پیدا کرده و نیازمند تحول و انقلاب است تا دوباره به جایگاه واقعی خود در کشور دست پیدا کند.

به گزارش ایلنا از اصفهان، غلامحسین یزدان پناه با اشاره به برگزاری مجمع انتخاباتی هیات بدمینتون استان اصفهان در آینده ای نزدیک اظهار داشت: بدمینتون اصفهان وضعیت مناسبی ندارد و مدیران قبلی نتوانستند از ظرفیت ها و پتانسیل موجود برای حفظ جایگاه بدمینتون این استان استفاده کنند.

وی ادامه داد: گذشته را باید به شکلی تغییر دهیم و از پایه شروع کنیم. لازم است در مسیر درست حرکت کنیم و در انتخابات پیش رو فردی را به عنوان رئیس هیات انتخاب کنیم که سبب رشد بدمینتون اصفهان شود.

یزدان پناه که سابقه ریاست کمیته استعدادیابی فدراسیون بدمینتون را در کارنامه کاری‌اش دارد، اضافه کرد: وقتی مدیریت درست نباشد، همه چیز بهم می ریزد و تجربه نشان داده در کشور ما مدیر ساخته نمی شود. اگر مدیر با کفایتی هم روی کار بیاید، آنقدر تحت فشار قرار می گیرد که خلاقیت اش از بین می رود.

وی تصریح کرد: چندین سال مسئول هیات بدمینتون استان اصفهان بودم و به دلیل عدم استقلال در مدیریت و منابع مالی نتوانستم بجز ساختن سالن بدمینتون کار را بهتر پیش ببرم؛ مدیریت هیات ورزشی سخت است و نیاز به حضور مدیر ضابطه مند و قانون مند با شفافیت مالی و کاری دارد.

نگارنده کتاب بدمینتون با اشاره به سرپرستی حسن بزرگزاد در هیات بدمینتون استان اصفهان، گفت: به تازگی طی حکمی از سوی محمدرضا پوریا رئیس فدراسیون بدمینتون، بزرگزاد بعنوان عضو کمیته مربیان این فدراسیون منصوب شده است و این اتفاق مثبتی برای بدمینتون اصفهان است.

وی خاطرنشان کرد: در اصفهان گزینه های شایسته ای برای ریاست هیات بدمینتون وجود دارد و امیدواریم این هیات با همدلی و همراهی اهالی بدمینتون به جایگاه اصلی خود دست پیدا کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز