خبرگزاری کار ایران

رئیس شبکه بهداشت و درمان اردستان خبر داد:

برگزاری مراسم عزاداری فقط در فضای باز / اعمال محدودیت‌های شدید برای مراسم محرم

asdasd
کد خبر : ۹۵۳۴۸۷

رئیس شبکه بهداشت و درمان اردستان گفت: برگزاری مراسم عزاداری فقط در فضای باز امکان پذیر است.

به گزارش ایلنا از اصفهان، حسن ذبیحی در جلسه ستاد مقابله با کرونا اظهار کرد: طبق رنگ‌بندی وضعیت کرونا در استان اصفهان 11 شهرستان در وضعیت قرمز و اردستان همچنان در وضعیت زرد قرار دارد.

وی افزود: جهت برگزاری مراسمات در ایام ماه محرم و صفر لازم است در جهت سلامتی مردم و پیشگیری از ویروس کرونا محدودیت هایی اعمال شود.

ذبیحی با اشاره به توجیه هیات امنای مساجد در خصوص رعایت مسائل بهداشتی، خاطرنشان کرد: هرگونه پذیرایی و برپایی ایستگاه صلواتی ممنوع بوده و افراد دارای بیماری زمینه‌ای و افراد مسن از شرکت در مراسم‌ها خودداری کنند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان اردستان تاکید کرد: مراسم‌های عزاداری صرفا در فضاهایی برگزار شود که مجوز از تبلیغات اسلامی داشته و حتی المقدور فضای باز و تعداد محدودی شرکت داشته باشند.

وی تصریح کرد: مواد ضد عفونی برای هیئات مذهبی آماده شده که نماینده هر هیات می‌تواند با دریافت آن در مساجد قبل از آغاز مراسم ها استفاده کنند.

ذبیحی خاطرنشان کرد: بازدیدها و سرکشی‌ها از مراکز اداری و غیر اداری همچنان در اردستان ادامه دارد و در این زمینه افرادی هم به تعزیرات و مراجع قضایی معرفی شده‌اند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردستان تاکید کرد: قدرت انتقال این بیماری از سه به هفت برابر افزایش پیدا کرده است که رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌تواند از شیوع بیماری کرونا جلوگیری کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز