خبرگزاری کار ایران

در بازدید از ایلنای قزوین مطرح شد:

تشدید نظارت‌ها بر اجرای پروتکل‌های بهداشتی در شهرستان البرز/ ادامه حضور رسانه ها برای کنترل بحران کرونا ضروری است+فیلم

asdasd
کد خبر : ۹۵۳۴۴۴

فرماندار شهرستان البرز گفت: به دنبال قرمز شدن وضعیت شهرستان البرز، نظارت بر پروتکل های بهداشتی در این شهرستان افزایش می یابد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، محمد نصیری روز پنجشنبه در بازدید از دفتر خبرگزاری ایلنا در قزوین به مناسبت روز خبرنگار اظهار کرد: وضعیت شهرستان البرز به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت استان مدت‌ها سفید و زرد بود؛ ولی به دلیل قرمز شدن شهرستان های مجاور در حال حاضر در وضعیت قرمز است.

وی‌تصریح کرد: باتوجه به شرایط سخت اقتصادی مردم سعی‌کرده‌ایم در این مدت به جای‌تشدید محدودیت‌ها، نظارت بر اجرای پروتکل های بهداشتی برای بهبود وضعیت شهرستان را افزایش دهیم.

این مقام مسئول با تقدیر از جامعه رسانه استان در آگاهی بخش و اطلاع رسانی به موقع درباره کرونا اظهار امیدواری کرد که با ادامه فعالیت ها در این باره وضعیت  استان از مرحله هشدار خارج شود.

وی فعالیت خبرگزاری ایلنا در ایام کرونا را خوب و رضایتبخش خواند و اظهار کرد: خبرگزاری ایلنا در این مدت خدمات زیادی را در راستای آگاهی بخشی به جامعه و خدمت به مردم ارائه کرده و امیدواریم این رویه به دلیل ادامه بحران و در خطر بودن جان مردم همچنان به عنوان یک ضرورت اجتماعی  ادامه داشته باشد.

فرماندار البرز با اشاره به کاهش آمار مبتلایان در کشور یادآور شد: کاهش آمار مبتلایان و رعایت بیشتر مردم در مواجه با پروتکل های بهداشتی از نتایج  ورود مثبت رسانه ها به موضوع کرونا است.

نصیری با اشاره به مخاطرات شغل خبرنگاری خاطرنشان کرد: با همه سختی‌ها و مشکلات پیش روی اهالی رسانه، رعایت‌حریم اخلاق، مراعات و حفظ مصالحه مردم و منافع ملی و بیان واقعیت‌های جامعه باید سرلوحه فعالان حوزه رسانه باشد.

حجم ویدیو: ۴۹.۵۲M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۵:۰۶ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز