خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی لاهیجان خبر داد:

کشف لاستیک‌های قاچاق در لاهیجان

asdasd
کد خبر : ۹۵۳۳۹۵

فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان از کشف لاستیک‌های قاچاق در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا از لاهیجان، سرهنگ قاسم جانعلی‌پور گفت: با هدف حمایت از تولیدات داخلی و برخورد با سودجویان، طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز در شهرستان لاهیجان اجرا شد.

این مقام انتظامی افزود: در اجرای این طرح کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام تحقیقات از وجود تعدادی لاستیک قاچاق در انبار یک باربری مطلع شده و با هماهنگی قضایی به این مکان اعزام شدند.
 
وی با بیان اینکه در بازرسی از این انبار، 8 حلقه لاستیک اتوبوس قاچاق کشف شد ادامه داد: در این رابطه متهم 69 ساله با تشکیل پرونده به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شد.
 
سرهنگ جانعلی‌پور تصریح کرد: ارزش لاستیک‌های کشف شده توسط کارشناسان، 240 میلیون ریال برآورد شده است.
 
این مقام انتظامی اظهار داشت: برای تحقق شعار سال همه دستگاه‌ها باید تمام توان خود را به کار گیرند و مردم نیز با عدم استقبال از کالاهای قاچاق و استفاده از تولیدات داخلی، گام بزرگی در جهت تحقق این هدف بردارند. 
 
فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان در پایان با تاکید بر برخورد قاطع و قانونی پلیس با قاچاقچیان از شهروندان خواست، در صورت مشاهده موارد مشابه، مراتب را از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز