خبرگزاری کار ایران

شهردار نیشابور مطرح کرد:

خط قرمز شهرداری نیشابور منافع مردم و شهر است

asdasd
کد خبر : ۹۵۳۳۷۲

شهردار نیشابور گفت‌: خط قرمز شهرداری نیشابور منافع مردم و شهر است با عدم وابسته بودن به جناحی ثابت کردیم در هیچ طیف و سیاستی قدم برنداشتیم و هیچ خط قرمزی جز مردم و شهر نداشتیم و استدعا داریم به فعالیت های شهرداری جناحی نگریسته نشود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از نیشابور ، علی نجفی در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار افزود: بنا به اعلام وزارت کشور اولویت شهرداری‌ها پرداخت حقوق پرسنل است ولی ما در این مدت طرح‌های عمرانی را متوقف نکرده همچنین طی این مدت موفق شدیم حدود ۳۰۰ میلیارد ریال از مطالبات شهرداری نیشابور را وصول کنیم.

وی اظهار داشت: شهرداری نیشابور در لیست فوق سیاه بانک مرکزی قرار داشت که ظرف دوماه آینده این مشکلات مرتفع خواهد شد و می توانیم از اعتبارات استفاده کنیم.

شهردار نیشابور با بیان اینکه حجم بسیار زیادی از آبیاری فضای سبز با تانکر حذف و تبدیل به سیستم آبیاری تحت فشار شده است، اعلام کرد: طی سه سال گذشته سرانه فضای سبز نیشابور از ۱۰ و هشت دهم به ۱۱ ممیز ۳۲ سانتیمتر رسیده و حدود ۵۰ سانتیمتر سرانه فضای سبز نیشابور افزایش یافته است.

نجفی خاطرنشان کرد: هرآنچه که اتفاق افتاده حاصل تلاش همکاران من و همراهی خانواده های ایشان بوده و طی این چند سال سعی کردیم بدون حاشیه و تبلیغات آن‌چنانی زیر پوست شهر اقدامات زیر ساختی انجام دهیم.

شهردار نیشابور تصریح کرد: از معدود شهرهایی در سطح کشور هستیم که طرح جامع حمل و نقل بوسیله مشاور در حال تدوین است، همچنین امیدواریم با اقداماتی که انجام دادیم دیگر شاهد مشکل آبگرفتگی در زیرگذر خیام، ابراهیمی و بلوار رسالت مانند سال‌های گذشته نباشیم.

نجفی عنوان کرد: طی حدود سه سال حضور در مجموعه شهرداری نیشابور عدم وابستگی سیاسی و جناحی در این‌ مجموعه همواره مدنظر بوده است و فکر می‌کنم تاکنون ثابت شده که در راستای منافع هیچ جناح و گروهی گام برنمی‌دارد.

وی یادآور شد: طی چند ماه اخیر شاهد اتفاقاتی بین شورای شهر و شهرداری بودیم که بر کسی پوشیده نیست و نقدهایی از سوی شورای شهر بر عملکرد این‌ مجموعه شد که منجر به طرح سوال گردید و ظاهرا به اقناع لازم از طرح سوالات رسیده بودند اما پس از حدود یکصد روز مجدد مطرح شد که منجر به تشکیل جلسه استیضاح شد. 

شهردار نیشابور گفت: هرآنچه که بود جلسه استیضاح تشکیل شد و مجدد ۶ نفر از اعضای شورای شهر همانند جلسه انتخاب شهردار به من رأی دادند و فردای آن روز در جلسه شورای معاونین این‌ موضوع را مطرح کردم و امروز بر این باور هستم که ۲۱ مهرماه سال ۹۶ و روز اول حضورم در شهرداری نیشابور است و روزی نو شروع شده و با توجه به یک سال باقی‌مانده باید با جدیت بیشتر به مردم خدمت کنیم.

نجفی با بیان اینکه در این سه سال باقی‌مانده از عمر شورای شهر و این رای اعتماد مجدد ارزش بیشتری از رای اول برای انتخابم به عنوان شهردار دارد و بار مضاعفی را بر دوش خود حس می‌کنیم، افزود: گاهی اوقات حاشیه اخبار بر متن خبر غلبه می‌کند و خط و ربط‌های سیاسی و اجتماعی در تفاسیر خبر وجه تمایز خبرنگاران است و امیدواریم در شهریور ماه بتوانیم آخرین اقدامات را به اطلاع شهروندان نیشابور برسانیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز