خبرگزاری کار ایران

معاون ارشاد استان خبر داد:

مشارکت ۸۲ کتابفروشی در طرح تابستانه کتاب خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۹۵۳۲۲۹

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان رضوی گفت:تعداد کل کتابفروشی هایی که جهت اجرای طرح تابستانه کتاب ۹۹ در این استان شرکت کرده اند ۸۲ کتابفروشی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، افشین تحفه گر معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان رضوی بهمراه سرپرست اداره چاپ اداره کل بمنظور نظارت بر نحوه اجرای طرح تابستانه کتاب توسط کتابفروشی ها از چند  کتابفروشی در مشهد بازدید کرد.

تحفه گر در حاشیه این بازدید گفت: همزمان با آغاز اجرای طرح تابستانه کتاب از ۱۸ مرداد ماه در سراسر کشور، اجرای این طرح در استان خراسان رضوی نیز شروع شده است.

وی ادامه داد: در استان خراسان رضوی تعداد کل کتابفروشی هایی که جهت اجرای این طرح شرکت کرده اند ۸۲ کتابفروشی است و از این تعداد ۶۳ کتابفروشی مربوط به مشهد و ۱۹ کتابفروشی مربوط به شهرستان ها است.

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان رضوی گفت: کتابفروشی هایی که در سه روز نخست اجرای طرح تابستانه کتاب فروش داشته اند ۷۰ کتابفروشی بوده که تعداد ۵۴ کتابفروشی مربوط به شهر مشهد و ۱۶کتابفروشی نیز  مربوط به شهرستان های استان  بوده است .

تحفه گر گفت: مبلغ کل یارانه اختصاص یافته به این استان ۲ میلیارد و ۴۲۷ میلیون ریال بوده که تا امروز مبلغ  ۷۲۹ میلیون ۴۸۸ هزار ریال آن مصرف شده و کل فروش کتابفروشی های استان نیز تا امروز مبلغی بیش از ۳ میلیارد و نهصد میلیون ریال بوده است.

وی خاطرنشان کرد: طرح تابستانه کتاب امسال از 18 مرداد آغاز و تا 30 مرداد ادامه دارد و از آنجا که بدلیل استقبال درسه روز اول یارانه برخی از کتابفروشی ها به اتمام رسیده ، علاقمندان در اولیت فرصت وترجیها ازطریق سفارش غیرحضوری اقدام به خرید کتاب های مورد نظر کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز