خبرگزاری کار ایران

بابایی خبر داد:

خراسان رضوی رتبه دوم درخواست تسهیلات کرونا در کشور را دارد

asdasd
کد خبر : ۹۵۳۲۲۴

معاون کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: این استان در میزان تسهیلات درخواستی صاحبان کسب و کارهای متضرر از کرونا رتبه دوم کشور را دارد.

به گزارش ایلنا از مشهد، محمد امین بابایی در این خصوص افزود: این استان در میزان تسهیلات درخواستی صاحبان کسب و کارهای متضرر از کرونا رتبه دوم کشور را دارد و براساس آخرین رتبه بندی تا ۲۰ مرداد ماه، خراسان رضوی در پرداخت تسهیلات به بنگاه‌های اقتصادی براساس نسبت پرداختی به تسهیلات درخواستی، رتبه پانزدهم و براساس نسبت تسهیلات پرداختی به اعتبارات ابلاغی، رتبه دهم کشور را به دست آورده است.

معاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: براساس این رتبه بندی، در نسبت تسهیلات پرداختی به تسهیلات درخواستی استان‌های خراسان جنوبی، ایلام و کردستان به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم و در نسبت تسهیلات پرداختی به اعتبارات ابلاغی استان‌های ایلام، تهران و خراسان جنوبی رتبه های اول تا سوم را کسب کرده‌اند.

وی افزود: سهمیه ابلاغی خراسان رضوی از تسهیلات حمایتی دولت برای کسب و کارهای متضرر از کرونا دو هزار و ۸۶۸ میلیارد تومان بوده که تا ۲۰ مرداد ماه ۱۰۱ میلیارد و ۷۵ میلیون تومان معادل ۱۳.۵۴ درصد از کل تسهیلات درخواستی مشمولان توسط بانکها پرداخت شده است.

بابایی ادامه داد: میزان تسهیلات درخواستی از سوی مشمولان تسهیلات حمایتی دولت برای کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا در خراسان رضوی تا ۲۰ مرداد ماه ۷۵۱ میلیارد و ۵۳۷ میلیون تومان بوده است.

وی گفت: مهلت ثبت نام مشمولان دریافت تسهیلات حمایتی دولت و مهلت پرداخت این تسهیلات توسط بانکها تا پایان مرداد ماه است.

معاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: ۱۹ بانک و موسسه مالی و اعتباری تسهیلات حمایتی دولت را باید بین ۶۷ هزار و ۳۹۶ کارگاه با اشتغال ۱۸۳ هزار و ۴۱۹ نفر در خراسان رضوی توزیع کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز