خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری استان قزوین:

وجود یگان حفاظت در مراجع قضائی امری ضروری و اجتناب ناپذیر است

asdasd
کد خبر : ۹۵۳۲۲۱

رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: وجود یگان حفاظت در مراجع قضائی امری ضروری و اجتناب ناپذیر است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین قدرتی در  جلسه مسئولان حفاظت و اطلاعات دادگستری کل استان به مناسبت گرامیداشت روز حفاظت در سالن جلسات دادگستری استان برگزار شد؛ گفت: وجود یگان حفاظت در مراجع قضائی امری ضروری و اجتناب ناپذیر است و ما یگان حفاظت را بخشی از مجموعه خود دانسته و جدا از دستگاه قضایی نمی دانیم و از امروز تجهیز یگان حفاظت اولویت اول دادگستری است و تلاش می کنیم از این پس مشکلات این بخش را بیش از گذشته مورد توجه قرار دهیم.

رئیس کل دادگستری استان گفت: تأمین امنیت و عدالت به طور مستقیم بر عهده قوه قضائیه است و چنانچه این دستگاه بخواهد در انجام این رسالت خطیر خود موفق عمل کند، نیاز دارد تا محیطی امن، آرام و بدون تنش برایش فراهم شود که این رسالت را یگان حفاظت بر عهده دارد.

مقام ارشد قضایی استان بیان کرد: توجه به روزآمدی و بهره‌گیری از فناوری‌های نوین، رعایت استاندارد‌های مکانی، توجه به انگیزه و روحیه کارکنان از بعد رفتاری در افزایش رضایتمندی مراجعه کنندگان به قوه قضائیه و موفقیت یگان حفاظت قوه قضائیه در مأموریت‌ها تأثیر مهمی دارد؛ بنابراین باید عملکرد فرماندهی و سایر کارکنان این یگان مورد حمایت قرار گیرد.

حجت الاسلام قدرتی گفت: سالم سازی محیط و ایجاد محیطی امن و مبارزه جدی با خیانت کاران و حفاظت از اسناد و نیروها از وظایف حفاظت از اسناد اطلاعات قوه قضائیه است که باید به بهترین نحو برای انجام رسالت های خود تلاش کند.

رئیس کل دادگستری استان افزود: لازم است تا کارگروهی جهت سطح بندی مشکلات، نیازها و ارئه راه حل در حوزه تامین تجهیزات، نیروی انسانی و ... تشکیل شود؛ تا بتوانیم با برنامه ریزی مشکلات موجود در این حوزه ها را هرچه زودتر متناسب با اولویت ها برطرف نمائیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: رسیدگی به مشکلات دادگستری محمدیه اولویت اول ماست و امیدواریم بتوانیم ساختمان جداگانه ای را به دادسرای این شهر اختصاص دهیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز