خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل خانه مطبوعات البرز:

چهارمین جشنواره مطبوعات البرز با معرفی برترین ها به کار خود پایان داد/ ایلنا رتبه سوم خبر را کسب کرد

asdasd
کد خبر : ۹۵۳۱۷۶

در چهارمین جشنواره مطبوعات و رسانه های استان البرز، سرپرست خبرگزاری ایلنا(ی) البرز، رتبه سوم را در بخش اصلی و محور خبر، کسب کرد.

به گزارش ایلنا، مدیرعامل خانه مطبوعات رضا عباس زاده با بیان اینکه ٤٥٧ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود گفت: این جشنواره در ٢ بخش موضوعی و اصلی برگزار شد.

عباس زاده در ادامه گفت: در بخش خبر با عنایت به اینکه تعریف خبر در نشریات مکتوب تحت تاثیر شبکههای اجتماعی قرار گرفته، عنوان این بخش کمی دستخوش تغییراتی شده است؛ براین اساس در محور خبر رتبه اول نداشته و با اغماض رتبه دوم و سوم اعلام می شود.

وی با بیان اینکه در بخش اصلی و در محور خبر برگزیده اول نداشته گفت:ساره نوری از خبرگزاری مهر با عنوان پز عالی مدیران وارداتی/رهن خانه لاکچری با جیب خالی و معصومه امین زاده از خبرگزاری ایلنا با عنوان "اختلاف آمار مبتلایان و فوتی های البرز بدون تست تشخیصی" به ترتیب مقام دوم و سوم را کسب کردند.

عباس زاده گفت: در بخش گزارش خبری تحلیلی مریم آقانوری از فردیس نیوز با عنوان و چشمانی که از دنیا زندگی طلب می کنند، خدیجه ستارپور از روزنامه همشهری با عنوان رودخانه نامهربان با میهمانان و محمد حسن سیفی از روزنامه دنیای هوادار با عنوان کپی می کنم پس هستم مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

مدیر عامل خانه مطبوعات البرز در بخش دیگری از سخنان خود به برگزیدگان بخش موضوعی اشاره و اظهار داشت: در محور رونق تولید (حمایت از کالای ایرانی) زهرا اشرف زاده از روزنامه همشهری با عنوان احیای ٩٩ واحد صنعتی تا پایان سال ٩٩، محور جهش تولید رضا تواضعی از روزنامه دنیای هوادار با عنوان چرا تولید، و وحیده عسگری از خبرگزاری جمهوری اسلامی با موضوع جهشی که کرونا را تبدیل به فرصت کرد به عنوان آثار برگزیده انتخاب شدند.

عباس زاده افزود: همچنین در محور توسعه استان امیر حسین رحیمی از رادیو کوهنورد با عنوان جشنواره لاله های روستای کندر به کار خود پایان داد و فرزانه سیداسحقی از صیحه با عنوان بزرگراه سردار سلیمانی مرهمی برای درمان ترافیک، در بخش حقوق شهروندی مهدی صالحی از دنیای هوادار با عنوان بررسی یک موضوع ناموسی در فوتبال  و در محور دین و معنویت اثر  زهره رزمی آذر با عنوان علت بی اعتمادی و دین گریزی جوانان چیست اثرهای برگزیده این بخش شدند.

وی با بیان اینکه محور نشاط اجتماعی فاقد اثر برگزیده چهارمین جشنواره مطبوعات البرز بوده افزود: در محور آب و محیط زیست اثر منصور جمشیدی از روزنامه خبر فردیس با عنوان ریه های تنفسی فردیس پاسخگوی نیازهای این شهر نیست، در محور چالش ها و آسیب های اجتماعی اثر نیوشا فتحی زاده از خبرگزاری مهر با عنوان واگذاری توزیع داروهای ترک اعتیاد به داروخانه ها آری یا خیر و در بخش نظام سلامت با محوریت کرونا اثر زهرا غزنویان از هزار و یک شهر با عناوین کاش درجهان پسا کرونایی آپارتمان هایی بسازیم  با بالکن های بزرگ و اثر نسرین حق شناس از هزار و یک شهر با عنوان در خانه های ٢٥ متر مربعی فاصله فیزیکی رارعایت کنید برگزیده شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز