خبرگزاری کار ایران

با فسخ قرارداد صورت گرفت؛

خداحافظی مارادونای پرویی از تراکتور

asdasd
کد خبر : ۹۵۳۰۱۱

ویلیان میمبلا هافبک پرویی تیم تراکتور بعد از یک دوره حضور در فوتبال ایران به رقابت های فوتبال باشگاهی در کشورش پرو بازگشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جدایی ویلیان میمبلا هافبک پرویی و محبوب تراکتور از این تیم قطعی شد و او از این پس با پیراهن مشکی تیم کاسکو در فوتبال پرو بازی می کند. میمبلا در حالی از تراکتور جدا شد که پیش از این جدایی چهار بازیکن خارجی دیگر این تیم قطعی شده بود و با این حساب تراکتور در حال حاضر هیچ بازیکن خارجی در لیست خودش ندارد.

سوگیتا هافبک ژاپنی و کوین فورچونه مهاجم فرانسوی در زمستان از این تیم جدا شده بودند، جفرسون یوری ماتیاس مدافع برزیلی تراکتور نیز در ابتدای سال جاری توافقی قراردادش را با تراکتور فسخ کرد و عکاشه حمزاوی مهاجم الجزایری نیز هفته قبل به دلیل اینکه به خاطر شیوع ویروس کرونا نمی‌تواند از کشورش خارج شود به کارش در ایران پایان داد.

میمبلا آخرین بازیکن خارجی تراکتور بود که از این تیم جدا شد تا فوتبالش را در لیگ داخلی کشورش ادامه دهد. این هافبک پرویی به خاطر سبک بازی اش ، شوت های محکمی که داشت و گل های حساس و زیبایی که در این فصل زد در بین هواداران تراکتور محبوبیت زیادی داشت. او در کنار سوگیتا هافبک ژاپنی محبوب ترین بازیکنان خارجی تراکتور در این فصل بودند اما دوران حضورشان در فوتبال ایران خیلی طولانی نبود.

میمبلا تنها بازیکن خارجی ما بود که به فوتبالش اعتقاد داشتم

ساکت الهامی سرمی تراکتور در مورد جدایی میمبلا از این تیم گفت: درباره میمبلا باید جواب خوبی به هواداران تراکتور بدهم زیرا همه فکر می‌کنند من وی را نخواستم یا با من مشکل داشت. میمبلا تنها بازیکن خارجی ما بود که وی را حفظ کردم زیرا به فوتبالش اعتقاد داشتم. متاسفانه پس از شروع تمرینات تراکتور پای این بازیکن از ناحیه درشت نی شکست و دو ماه و نیم نتوانست تمرین کند‌. چند روز پس از اینکه به تمرینات بازگشت بار دیگر همان درشت نی پای وی شکست و یک ماه و نیم دیگر تمرینات را از دست داد. در همان زمان که فیزیوتراپی می‌کرد همسر میمبلا در پرو تصادف کرد و به کما رفت که مدیر برنامه‌اش از زنوزی اجازه گرفت یک هفته تا ۱۰ روز به کشورش برود.

وی افزود: زنوزی گفت انسانیت خیلی بالاتر از فوتبال است و میمبلا تا ده روز نمی‌رسد و باید برای رسیدگی به خانواده‌اش به پرو برود. پس از بازگشت از این کشور و البته بهبود مصدومیتش شرایط فوق‌العاده‌ای داشت. در آن زمان وضعیت خوبی داشت و حتی در یک دیدار دوستانه ما هم بازی کرد‌‌. شب بازی با نساجی تب بدن میمبلا به ۴۱ رسید و گفتند کرونا دارد. ابتلای وی به ویروس هم از آن مدل‌هایی نبود که امروز می‌گیرند و فردا تست منفی می‌شود. این بازیکن در دو روز ابتدایی ابتلا در بیمارستان بستری بود و بهبود کاملش ۲۵ روز طول کشید.

الهامی ادامه داد: پس از اتمام کرونا او گفت دیگر نمی‌تواند بازی کند و سال بعد هم نمی‌خواهم در تراکتور بمانم. میمبلا برای باقی ماندن در تراکتور تا پایان فصل دو دل بود و در نهایت ساکش را برداشت و رفت. مدیر برنامه‌هایش به سهرابی گفت میمبلا می‌خواهد با یک تیم پرویی قرارداد ببندد و اگر از یک تاریخی بگذرد دیگر نمی‌تواند با این تیم قرارداد امضاء کند‌. سپس با زنوزی صحبت کردند که ابتدا مالک تراکتور قبول نکرد جدا شود اما در نهایت وقتی شرایط را دید قبول کرد میمبلا برود‌. وی ۱۰ روز است از تیم ما جدا شده اما به دلیل مشکل پاسپورتش در تبریز بود‌. فقط با ما تمرین می‌کرد و در هیچ‌کدام از بازی‌ها هم بازی نکرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز