خبرگزاری کار ایران

فرماندار رشت خواستار شد:

لزوم نقش آفرینی گسترده خبرنگاران در مقوله‌های فرهنگ سازی و جذب سرمایه‌گذار

asdasd
کد خبر : ۹۵۲۹۵۲

فرماندار رشت بر لزوم نقش آفرینی گسترده و فعالانه خبرنگاران در راستای فرهنگ سازی و جذب سرمایه‌گذار تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از رشت، علی فتح اللهی در نشست با جمعی از خبرنگاران ضمن  تبریک مجدد هفته خبرنگار، تاکید کرد: امروز رسانه به عنوان یک ابزار مهم با نگاهی تیزبینانه در سطح جامعه، منعکس کننده مشکلات و مطالبات مردمی به مسئولان است و اگر خبرنگاران و تلاش آنها نباشد، همه کارها به صورت ابتر می‌ماند.

فرماندار رشت با تأکید بر اینکه مسئولان دستگاه‌ها باید انتقاد پذیر باشند، تصریح کرد: باید از انتقادات سازنده خبرنگاران استقبال کرد و خبرنگاران نیز علاوه بر بیان مشکلات و مطالبات مردمی می‌توانند راهکارهای حل آن را نیز پیشنهاد دهند.
 
وی با اشاره به نقش محوری خبرنگاران در مقوله فرهنگ‌سازی در زمینه‌های مختلف، خاطر نشان کرد: در برخی از حوزه‌ها حل مشکلات تنها به اعتبارات متکی نیست، بلکه عدم فرهنگ‌سازی در آن بخش‌سبب بروز این مشکل و معضل شده که یک نمونه آن در حوزه پسماند شاهد هستیم.
 
 فتح اللهی در پاسخ به سئوال یکی از خبرنگاران در خصوص اقدامات فرمانداری در زمینه جذب و حمایت از سرمایه گذاران، اظهار داشت: رایزنی‌ها و نشست‌های خوبی در راستای جذب سرمایه‌گذار در بخش های مختلف تولیدی، رفاهی و گردشگری در حال انجام است که از جمله آن می توان به سرمایه گذاری در منطقه گردشگری زیباکنار لشت نشاء و راه اندازی یک مجتمع بزرگ فرهنگی رفاهی در مسیر شهر رشت به خمام اشاره کرد.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز