خبرگزاری کار ایران

معاون متوسطه آموزش و پرورش استان:

مشکل اینترنت دانش آموزان روستاهای لرستان برطرف می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۵۲۹۳۶

معاون متوسطه آموزش و پرورش استان لرستان گفت: مشکل اینترنت دانش آموزان روستاهای این استان در سال تحصیلی جدید برطرف می‌شود.

به گزارش ایلنا، نصرالله بازگیران گفت: دو هزار روستای لرستان که امکان دسترسی به اینترنت نداشتند شناسایی و لیست آنها ارسال شده است تا اقدامات لازم برای رفع مشکل اینترنت دانش آموزان این روستاها انجام و مشکلات برطرف شود.

بازگیران افزود: با شیوع کرونا در اواخر سال گذشته، آموزش به دانش آموزان از طریق فضای مجازی آغاز شد اما مشکلاتی از جمله نبود اینترنت و یا کندی سرعت، نداشتن گوشی هوشمند و نبود زیر ساخت ها مشکلاتی را در این حوزه خصوصا برای دانش آموزان روستایی ایجاد کرد.

وی گفت: بر اساس تفاهم نامه وزارات ارتباطات و فناوری کشور و وزارت آموزش و پرورش و با هماهنگی استانداری لرستان در حال حاضر چهار شرکت در استان مشغول بررسی هستند تا مشخص کنند کدام روستاها شرایط برای ایجاد دسترسی اینترنت را دارند.

بازگیران با اشاره به این که سال گذشته ۸۴ درصد دانش آموزان استان در شبکه شاد فعالیت داشتند گفت: در صورتی که آموزش سال تحصیلی جدید در بستر آموزش فضای مجازی باشد بسیاری از مشکلات برطرف خواهد شد و تعداد بیشتری در این فضای آموزشی آموزش ها را فرا می گیرند.

وی افزود: چنانچه سال تحصیلی جدید از بیم شیوع ویروس کرونا از طریق فضای مجازی آغاز شود در روستاهایی که زیر ساخت لازم برای اینترنت را نداشته باشند آموزش ها از طریق درسنامه ارائه می شود.

معاون متوسطه آموزش و پرورش لرستان با اشاره به این که سعی می شود مشکلات در این شبکه قبل از سال تحصیلی برطرف شود تصریح کرد: برای برطرف شدن مشکلات قبل از شروع سال تحصیلی تمام مدارس رصد می شوند و در این راستا به منظور تسلط بیشتر معلمان دوره های آموزشی برای آنان برگزار می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز