خبرگزاری کار ایران

ابراهیمی مطرح کرد:

بکارگیری سرمایه‌های اجتماعی مهمترین ضرورت توانمندسازی سمن‌هاست

asdasd
کد خبر : ۹۵۲۸۸۰

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان گفت: بازتولید و بکارگیری سرمایه‌های اجتماعی مهمترین ضرورت توانمندسازی سمن‌هاست و می‌توان طرح‌های توانمند سازی را با استفاده از این ظرفیت اجرا کرد.

به گزارش ایلنا، زهرا ابراهیمی در نشست سه جانبه‌ای که با هدف بررسی زمینه‌های مشترک همکاری، طرح‌های توانمندسازی و اشتغالزایی با حضور مدیران کل کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی این استان برگزار شد، بر لزوم توجه به نقش زنان به عنوان محور مدیریت اقتصاد در جامعه تاکید کرد و اظهار داشت: زنان نقش اثربخشی برای به دست آوردن جایگاه‌­های اقتصادی استان را ایفا می‌کنند و خوشبختانه دستگاه‌های اجرایی هم توانسته­‌اند با همکاری یکدیگر قدم­‌های موثری در این راه بردارند که البته نیازمند حمایت‌­های بیشتر مسئولان دست‌اندرکار هستیم.

وی در ادامه خطاب به مدیران کمیته امداد و بهزیستی خواستار برنامه‌ریزی در حوزه  بانوان و خانواده بر اساس سند ارتقای وضعیت زنان و خانواده شد و تصریح کرد: شاخص‌های مطرح شده در سند  معیاری مهم برای برنامه‌ریزی مستمر در این حوزه  است و باید از این سند به عنوان برنامه‌ای راهبردی و هدفمند برای اجرای  طرح‌های اشتغال خانواده بهره برد. 

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان گفت: فعالیت‌های جزیره‌ای در حوزه‌های مختلف جریان توسعه را با چالش مواجه خواهد کرد از این رو باید برای رسیدن به نقشه راهی منسجم ؛مستمر و عملیاتی برای ارتقای کیفی سطح معیشت زنان در تمامی حوزه ها تلاش کرد.

در این نشست علاوه‌ بر بحث و گفت‌وگو برای برگزاری برنامه‌های روز خانواده، طرح‌های اشتغالزایی و توانمندسازی بانوان مورد بررسی و تحلیل قرار گرفت و بر لزوم توسعه همکاری‌ها تاکید شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز