خبرگزاری کار ایران

رئیس هیات فوتبال کرمانشاه:

پذیرای نقد منصفانه از سوی منتقدین هستیم/ نبود امکانات مشکل اصلی فوتبال کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۹۵۲۷۳۳

رئیس هیات فوتبال کرمانشاه با بیان اینکه پذیرای نقد منصفانه از سوی منتقدین هستیم، گفت: نبود امکانات بیشترین مشکل هیات فوتبال کرمانشاه است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، علیرضا محبی زنگنه رئیس هیات فوتبال استان کرمانشاه اظهار کرد: پیشکسوتان فوتبال استان از ذخایر این عرصه هستند لذا، از توان این عزیزان در جهت رشد و توسعه فوتبال کرمانشاه استفاده خواهیم کرد.

وی در ادامه از فعالیت لیگ های فوتبال بزرگسالان، امید، جوانان، نوجوانان و رده‌های زیر ۱۵، ۱۳ و ۱۲ سال استان پیش از شیوع کرونا خبر داد.

محبی‌زنگنه افزود: مسابقات لیگ برتر فوتبال استان در رده سنی بزرگسالان با حضور ده تیم، شامل: لیگ امید سه تیم، لیگ جوانان چهارده تیم و لیگ نوجوانان ده تیم تا پیش از شیوع ویروس کرونا بصورت منظم برگزار شد.

رئیس هیات فوتبال استان کرمانشاه با اشاره به عدم برگزاری مسابقات جام حذفی، گفت: برگزاری این رقابت‌ها به دلیل کمبود امکانات میسر نبود به همین دلیل تصمیم گرفتیم تیم نائب قهرمان لیگ برتر را به عنوان نماینده استان جهت شرکت در جام حذفی باشگاه‌های کشور معرفی کنیم.

محبی‌زنگنه تصریح کرد: در فصل جاری تیم فوتبال سرپل‌ذهاب به عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتبال استان دست یافت و تیم کرمانشاه نیز به عنوان نایب قهرمانی رسید.

رئیس هیات فوتبال کرمانشاه با اشاره به امکانات این هیات گفت: سال گذشته درخواست میزبانی مسابقات قهرمانی غرب آسیا در یکی از رده‌های سنی نوجوانان یا جوانان را ارائه کردیم که متاسفانه در بازدیدهای صورت گرفته از امکانات استان توسط نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا به دلیل نداشتن برخی امکانات نظیر عدم وجود هتل پنج ستاره به تعداد کافی و استاندارد نبودن نور استادیوم‌ها با این درخواست موافقت نشد که امید داریم مسئولین کشور و استان کرمانشاه در این زمینه مساعدت لازم را بعمل آورند.

وی در خاتمه افزود: یکی دیگر از مشکلات فوتبال کرمانشاه نداشتن زمین چمن مناسب برای بانوان است و همین امر باعث شده که بانوان فوتبالیست عمدتا به استان‌های برخوردار کوچ کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز