خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر بندرعباس مطرح کرد:

لزوم بازنگری در طراحی خیابان و بلوارهای بندرعباس/ مشکلات ترافیکی شهرک پیامبر اعظم مغفول مانده است

asdasd
کد خبر : ۹۵۲۷۱۳

عضو شورای شهر بندرعباس گفت: خیابان‌ها، بلوارها و چهار راه های بندرعباس نیاز به بازنگری جدی دارند در این میان شهرک پیامبر اعظم نیاز به توجه بیشتری دارد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، اسماعیل بواشه بیان کرد: برای حل مشکلات ترافیک و ایجاد فرهنگ صحیح رانندگی لازم است که با آموزش و پرورش ارتباط بر قرار شود و آموزش در این زمینه را از مدارس شروع کنیم، طرح هایی مانند همیار پلیس در مدارس توانست به فرهنگ سازی صحیح در زمینه رانندگی کمک کند.

وی ادامه داد: در آموزش و پرورش هدفمان این است که دانش آموزان را با مهارت های اجتماعی و‌ مسئولیت پذیری آشنا کنیم، فرهنگ‌سازی در مدارس باعث می‌شود تا همین دانش‌آموزان در آینده که بزرگ شدند خودشان مسئولانه رانندگی کنند.

بواشه گفت: تقاطع ها، چهار راه‌ها و دور برگردان های سطح شهر بندرعباس نیاز به بازنگری اساسی دارند، مردم در چهار راه ها دچار سردرگمی می‌شوند، قرار بود اتوبوس های BRT به شبکه حمل و نقل شهری اضافه شود یک زمانی خیابان ها را یک طرفه کردیم و ‌چهار راه‌ها را بستیم اما بار دیگر باز کردیم و رفت و آمد صورت می‌گیرد.

این عضو شورای شهر ادامه داد: بندرعباس نیازمند یک کارشناسی مهندسی شده در رابطه با کلیه بلوارها، خیابان‌ها، تقاطع و‌ چهار راه‌ها دارد،حتی من به عنوان یک شهروند و یا هر کدام از ما ممکن است از محلی عبور کنیم و به نکته پی ببریم که محل مناسبی برای تقاطع نبوده است همه این مسائل نیاز به بررسی و بازنگری جدی دارد.

بواشه اضافه کرد: شهرک پیامبر اعظم یکی از حادترین مناطق شهر است که باید هر چه سریعتر به آن رسیدگی شود جلسات زیادی در این باره با حضور مسولین ذیربط برگزار شده است اما هنوز مشکلات وجود دارد، شهرک پیامبر اعظم از حادثه خیزترین نقاط است که جان شهروندان را به خطر انداخته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز