خبرگزاری کار ایران

معاون فرماندار کاشان مطرح کرد:

عملکرد ضعیف بانک‌های دولتی در پرداخت تسهیلات کرونایی

asdasd
کد خبر : ۹۵۲۵۶۳

معاون فرماندار کاشان گفت: تنها ۷ درصد از متقاضیان تسهیلات مشاغل آسیب دیده از کرونا، موفق به دریافت وام شده اند.

به گزارش ایلنا از کاشان، مسعود خاندایی اظهار داشت: از مجموع 1026 نفر متقاضی بهره مندی از تسهیلات مشاغل آسیب دیده از کرونا، تا 19 مرداد ماه تنها 74 نفر ، یعنی 7 درصد، موفق به دریافت این تسهیلات شده‌اند که این میزان نیز صرفا از سوی بانک های خصوصی و موسسات مالی و اعتباری محقق شده است.

وی با اشاره به مصوبه ستاد ملی کرونا در خصوص پرداخت تسهیلات مشاغل آسیب دیده، تصریح کرد: بر اساس مصوبه ستاد ملی پرداخت تسهیلات تا سقف 160 میلیون ریال باید تسهیلات بدون ضامن و تنها با دریافت یک فقره چک یا سفته از متقاضی پرداخت شود.

معاون فرماندار کاشان، همه متقاضیان دریافت تسهیلات کرونایی را از اصناف و کسبه شهر دانست و افزود: بانک های عامل با نگاه کمک به مشاغل آسیب دیده و باهدف رفع مشکلات پیش روی صنوف و با تسهیل گری و برابر مقررات ابلاغی نسبت به پرداخت تسهیلات اقدام کنند.

وی خاطر نشان کرد: عملکرد بانک ها در پرداخت تسهیلات کرونایی ارزیابی می شود.

خاندایی با اشاره به دریافت گزارشات از نارضایتی مردم از بانک ها، خاطر نشان کرد: ارزیابی عملکرد بانک ها و موسسات مالی و اعتباری شهرستان با حضور فرماندار ویژه کاشان و مدیران بانک‌ها در هفته آتی بررسی و نتیجه اقدامات اطلاع رسانی عمومی می شود؛ ولی آنچه تاکنون مسلم است برخی از بانک‌های خصوصی عملکرد بهتری نسبت به بانک های دولتی در پرداخت تسهیلات کرونایی داشته اند.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ویژه کاشان از مردم و کسبه درخواست کرد حداکثر تا پایان مرداد ماه نسبت به تکمیل اطلاعات و مدارک خود در بانک های عامل اقدام کنند و چنانچه مشکلاتی در این خصوص داشتند به مسئولان ذیربط اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز