خبرگزاری کار ایران

سخنگوی شورای شهر محمدیه خبر داد:

افتتاح پارک شهر محمدیه تا پایان امسال / مشکلات اجرایی پردیس سینمایی محمدیه حل می شود

asdasd
کد خبر : ۹۵۲۴۹۹

سخنگوی شورای شهر محمدیه گفت: بزرگترین پارک درون شهری محمدیه به مساحت ده هکتار تا پایان سالجاری مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از قزوین، امید منفرد امروز سه‌شنبه با حضور در دفتر خبرگزاری ایلنای قزوین اظهار کرد: افتتاح بوستان بزرگ شهر محمدیه از پروژه‌های شاخص این شهرداری است و علاوه بر افزایش سرانه فضای سبز یکی از مجموعه های فرهنگی ، ورزشی و تفریحی شهر محمدیه خواهد بود.

وی بیان کرد: برای بهره‌برداری و تکمیل این بوستان بیش از 450 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده‌ و در آن زمین والیبال، بسکتبال،اسکیت، چمن مصنوعی و بخش‌های تجهیزات ورزشی، بخش ویژه کودکان، مجموعه تجاری‌، بخش سالمندان و بخش‌های رفاهی نظیر رستوران سنتی و مدرن در این مجموعه پیش‌بینی شده است.

منفرد همچنین ‌از افتتاح و بهره‌برداری از بوستان کوی کارمندان  و پارک بانوان مهرگان در آینده نزدیک در این شهر خبر داد و دسترسی مردم در محلات مختلف به بوستان‌های محلی و افزایش سرانه فضای سبز از اهداف اجرای این پروژه‌ها برشمرد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر محمدیه با اشاره به بهبود عملکرد مدیریت شهری جدید محمدیه در این ایام  افزود: با وجود مسائل و مشکلات اقتصادی متعدد در حوزه مدیریت شهری، عملکرد مدیریت فعلی شهر محمدیه به نسبت سایر شهرهای استان قابل دفاع است.

مشکلات اجرایی پردیس سینمایی محمدیه حل می شود

وی با  با بیان این اولویت‌های اصلی شورا تقویت برنامه‌ها و افزایش سرانه‌های فرهنگی است؛ خاطرنشان کرد: پردیس سینمای امید طی تفاهمنامه‌ای که بین شهرداری و سازمان سینمایی کشور و اداره کل ارشاد اسلامی استان منعقد و مقرر شد، به زودی کار اجرایی آغاز شود که به دلیل افزایش ناگهانی قیمت‌ها طرح متوقف شد که امیدواریم با افزایش میزان مشارکت سازمان سینمایی این موضوع به زودی مرتفع شود.

منفرد یادآور شد: پردیس سینمایی امید با اعتبار اجرای بالغ بر 8 میلیارد تومان در شهر محمدیه می‌تواند علاوه بر بالا بردن سطح سرانه فرهنگی و ارائه خدمات فرهنگی و هنری به شهر محمدیه و مهرگان به روستاها و دیگر شهرهای همجوار نیز خدمات ارائه دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز