خبرگزاری کار ایران

استاندار زنجان تاکید کرد:

الزامات بهداشتی برای ماه محرم بومی‌سازی شود/ انتقاد از نحوه برگزاری آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور

asdasd
کد خبر : ۹۵۲۴۹۰

استاندار زنجان، با اشاره به اینکه فرمایشات رهبری در خصوص عزاداری محرم فصل الخطاب است، گفت: دستور العمل ها و الزامات بهداشتی برای ماه محرم بومی سازی شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، فتح الله حقیقی در جلسه ستاد پیشگیری از کرونا در محل استانداری زنجان، اظهار کرد: خرید یک دستگاه سی. تی. اسکن و آنژیوگرافی از سوی وزارت بهداشت برای استان زنجان اقدامی ارزشمند است.

استاندار زنجان، ضمن تقدیر از نحوه برگزاری آزمون کارشناسی ارشد توسط دانشگاه زنجان از نحوه اجرای این آزمون توسط دانشگاه پیام نور انتقاد کرد و گفت: در کنکور سراسری هم باید تمام پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی رعایت شود.

وی بر ضرورت استفاده از ماسک در اماکن عمومی، دولتی و خصوصی تاکید کرد و گفت: بایستی با رعایت پروتکل های بهداشتی آمار مبتلایان به این بیماری را کاهش داد.

استاندار زنجان به جایگاه استان در رعایت پروتکل های بهداشتی اشاره کرد و گفت: استان زنجان در رعایت پروتکل های بهداشتی ۶ درصد از سطح کشوری بالاتر است.

حقیقی با بیان اینکه رعایت این پروتکل ها در بانک های استان مطلوب نیست، ادامه داد: در این زمینه در پاساژها ۲۱ درصد از سطح کشوری بالاتر و در دفاتر پیشخوان هم از سطح کشور پایین‌تر هستیم.

وی با تاکید بر رعایت بهداشت اجتماعی در بانک ها و دفاتر پیشخوان افزود: مواد ضدعفونی‌کننده و بهداشتی نباید از استان خارج شود و باید ذخیره سازی انجام گیرد.

به گفته استاندار زنجان گفتمان غالب امروز رعایت پروتکل‌های بهداشتی است و مردم هم به خوبی این پروتکل ها را رعایت می کنند.

مقام عالی دولت در استان بر ضرورت وجود نقشه راه مدیران در رعایت پروتکل های بهداشتی تاکید کرد و گفت: نباید به بهانه وجود کرونا خدمات اداری به مردم تعطیل شود.

حقیقی با اشاره به اینکه رسانه ها، دستورالعمل های بهداشتی را در بین مردم تبیین کنند، گفت: دستور العمل ها و الزامات بهداشتی برای ماه محرم بومی سازی شود.

به گفته استاندار زنجان، سخنان مقام معظم رهبری درخصوص عزاداری ماه محرم فصل‌الخطاب است و باید مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز