خبرگزاری کار ایران

بخشدار قزوین در گفت‌و گو با ایلنا :

مدیریت کشور نیازمند تغییر نسلی است/ حل مشکلات جامعه در گرو مدیریتی جوانگرا است +فیلم

asdasd
کد خبر : ۹۵۲۴۳۸

بخشدار مرکزی قزوین گفت: تا زمانی که تغییر نسلی و جوان گرایی در مدیریت کشور اتفاق نیفتد مشکلات کشور آن طور که باید حل نمی شود.

 امیر جعفرزادگان در بازدید از خبرگزاری ایلنا مرکز قزوین و در گفت و گو با ایلنا با بیان این مطلب که امروز رویکرد بخشداری مرکزی موضوع جوان گرایی است؛ افزود:  در این دولت به خوبی به این موضوع پرداخته شد و امیدواریم در سایر بخش های کشور هم به این موضوع به طور جدی پرداخته شود، زیرا این مسئله می‌تواند راه حل مهمی برای رفع مشکلات کشور باشد، البته نباید در این زمینه دچار افراط و تفریط شد و در واقع جوان گرایی استفاده متناسب از تخصص جوانان در بکارگیری آنان در اداره امور کشور است.

بخشدارمرکزی قزوین با اشاره به مجموعه فعالیت های این بخشداری در استان یادآور شد: مجموعه بخشداری مرکزی قزوین به عنوان مهم ترین بخش استان است که شامل 180 هزار نفر در شهرهای اقبالیه و محمودآباد نمونه و 48 روستای تابعه و یک بخشی از نواحی منفصل شهری به شکل جمعیت بسیار زیادی است که به اندازه 2 شهرستان استان جمعیت دارد و همین موضوع کار را سخت تر می کند.

جعفرزادگان اضافه کرد:  این بخش با مشکلات بسیار متفاوتی روبرو است؛ بنابراین در تلاش هستیم که در این شرایط اتفاقات خوبی را برای مردم رقم بزنیم و حداقل بخشی از دردهایی که امروز گریبان گیر شهروندان شده است را به گونه ای کاهش دهیم.

 

 

حجم ویدیو: ۳۰.۸۴M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۳:۰۹ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز