خبرگزاری کار ایران

همزمان با اختتامیه نخستین جشنواره آوا و نما؛

پوستر سومین همایش علمی- پژوهشی نابینایان رونمایی شد

asdasd
کد خبر : ۹۵۲۴۰۷

با حضور مدیرکل بهزیستی فارس و مدیرعامل موسسه نابینایان توانگران کارآفرین شیراز از پوستر سومین همایش سراسری توانمندی‌های علمی - پژوهشی نابینایان و کم بینایان در سال 1400 رونمایی شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط‌عمومی اداره کل بهزیستی فارس، محمدصادق کشفی نژاد در آئین اختتامیه نخستین جشنواره آوا و نما با تمجید از معرفی و شناسایی توانمندی نابینایان به اقشار جامعه، اظهار داشت: با این اقدام ارزشمند هم سایر اقشار از توانمندی‌های روشندلان آگاه می‌شوند و هم عزیزان نابینا با اعتماد به نفس و خودباوری توانایی خود را به منصه ظهور می‌رسانند.

مدیرکل بهزیستی فارس همایش سراسری توانمندی علمی پژوهشی‌نابینایان و کم بینایان را مکمل جشنواره‌های هنری عنوان و تصریح کرد : این همایش به ما کمک می‌کند تا ضمن شناسایی و معرفی نخبگان کم بینا و نابینا به آنان حس خودباوری و اعتماد به نفس تزریق کنیم.

وی تبادل نظر و بررسی علمی و مشکلات جامعه نابینایان را از دیگر اهداف این همایش عنوان و خاطرنشان کرد : امیدواریم با تلاش همه دست اندرکاران برگزاری همایش بتوانیم به نحو مطلوب آخرین دستاوردهای علمی و پژوهشی کم بینا و نابینا را به جامعه معرفی کنیم.

گفتنی است نخستین جشنواره آوا و نما در دو بخش صوت و تصویر با موضوعات تعامل افراد بینا و نابینا، آموزش، اشتغال و گردشگری نابینایان در سال گذشته برگزار و از برگزیدگان تقدیر شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز