خبرگزاری کار ایران

در بازدید از ایلنای قزوین مطرح شد؛

گزارش‌های بدون روتوش خبرگزاری ایلنا انعکاس جامعی از واقعیت‌ها است+ فیلم

asdasd
کد خبر : ۹۵۲۳۹۷

بخشدار مرکزی قزوین گفت: گزارش های بدون روتوش خبرگزاری ایلنا مرکز قزوین انعکاس جامعی از واقعیت و حقیقت است که توانسته ضمن جذب مخاطب، واقعیات جامعه را به درستی منعکس کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، امیر جعفرزادگان در بازدید از خبرگزاری ایلنا مرکز قزوین به مناسبت روز خبرنگار تزریق  آگاهی به جامعه را رسالت اصلی رسانه ها برشمرد و افزود: توسعه جوامع متکی بر آگاهی عمومی و رفع موانع است و رسانه ها به عنوان یکی از ارکان اصلی توسعه این وظیفه خطیر را برعهده دارند.

بخشدار مرکزی قزوین با تقدیر از فعالیت خبرگزاری ایلنای مرکز قزوین  در مدت اخیر گفت: خبرگزاری ایلنا مرکز قزوین از خبرگزاری های اصیل و باریشه و بسیار پویا و فعال است وتیم کاربلد و حرفه‌ای  این خبرگزاری نقش بسیار پررنگی در حوزه رسانه‌های استان دارد .

جعفرزادگان با اشاره به  عملکرد خبرگزاری ایلنا در موضوع کرونا بیان کرد: امروز کرونا موضوع روز کشور و سایر کشورهاست و رسانه ها نقش پررنگی در آگاه سازی اجتماع دارند و خبرگزاری ایلنا در این حوزه بسیار خوب و ویژه عمل کرده است از کلیشه های موجود فاصله گرفته است و جسارت پرداختن به یک موضوعاتی را دارد که شاید خیلی از سایر رسانه های استان به دلایل مختلفی ندارند.

 

حجم ویدیو: ۳۱.۲۹M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۳:۱۳ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز