خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در لاهیجان :

ما را منتصب به اصولگرایی ندانید/ هدف شورا کمک به جریان انقلابی است

asdasd
کد خبر : ۹۵۲۳۱۰

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در لاهیجان گفت: ما را منتصب به اصولگرایی ندانید ، همه ما نیروهای انقلاب هستیم.

به‌گزارش ایلنا از لاهیجان، حجت‌الاسلام نعمت رهنورد رئیس‌شورای ائتلاف نیروهای انقلاب شهرستان لاهیجان در جمع خبرنگاران با اشاره به نقش خبرنگاران در وقایع غدیر و کربلا، صداقت را مهمترین نکته در عرصه خبرنگاری دانست و گفت: روز خبرنگار یادآور مجاهدت‌های زنان و مردان حقیقت طلبی است که با هدف روایت حقیقت، بیرق بزرگ آگاهی بخشی را به دوش می کشند.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در ادامه با تاکید بر اینکه این شورا نوپا است، افزود : همه کسانی که به انقلاب علاقمند هستند زیر چتر شورای ائتلاف خواهند بود .

وی همچنین با اشاره به اینکه تنها هدف این شورا کمک به جریان انقلابی است، گفت : این شورا در تلاش است تا با صداقت و درستی در رفتار و گفتار، اعتماد از دست رفته مردم را جلب کند و در انتخابات مقابل جریان‌های زر و  زور بایستد.

رهنورد با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص انقلابی و غیرانقلابی بودن افزود: ما را منتصب به اصولگرایی ندانید ، همه ما نیروهای انقلاب هستیم.

وی در ادامه انتخابات آتی‌شورای شهر را سرنوشت‌ساز دانست و گفت: ترافیک شدید و ساخت و سازهای بی‌رویه مردم لاهیجان را در رنج قرار داده است.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب همچنین با اشاره به انتخابات گذشته مجلس شورای اسلامی، رسول فرخی نماینده فعلی مردم لاهیجان و سیاهکل را جزو سه منتخب نیروهای انقلاب لاهیجان و سیاهکل دانست و تصریح کرد: اما بر اساس نظرسنجی ها فرد دیگری به عنوان گزینه این شورا در انتخابات معرفی شد.

رهنورد در پایان  افزود : پس از انتخابات اسفندماه گذشته به برخی مسائل داخل انتخابات انتقاد داشتیم و در چارچوب قانون اعتراض کردیم اما پس از تایید انتخابات شخص منتخب را نماینده خودمان می‌دانیم و از وی حمایت خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز