خبرگزاری کار ایران

کارشناس سازمان هواشناسی اعلام کرد:

بارش پراکنده باران در 4 استان/ افزایش نسبی دما در نوار شمالی کشور/ دریای عمان مواج می شود

asdasd
کد خبر : ۹۵۲۲۶۳

کارشناس سازمان هواشناسی آخرین وضعیت آب و هوایی استان های کشور را تشریح کرد.

به گزارش ایلنا، فریبا گودرزی گفت: در ساعات بعدازظهر امروز استان‌های اردبیل، گیلان، جنوب سیستان و بلوچستان، جنوب فارس با بارش‌های پراکنده روبه‌رو هستند.

وی با بیان اینکه نوار شمالی کشور با افزایش نسبی دما روبه‌رو می‌شود، خاطرنشان کرد: ایلام و خوزستان امروز باد‌های به نسبت شدید روبه‌رو خواهند بود، همچنین شرق سواحل دریای عمان هم مواج می‌شود.

این کارشناس سازمان هواشناسی تصریح کرد: برای فردا و پس فردا در اکثر مناطق کشورمان با آسمانی صاف و آرام روبه‌رو هستیم.

گودرزی خاطرنشان کرد: روز جمعه در ارتفاعات البرز مرکزی واقع استان‌های زنجان، قزوین، شمال آذربایجان غربی، شمال آذربایجان شرقی و اردبیل بارش‌های پراکنده را دارند که این مساله تا روز شنبه ادامه خواهد داشت و علاوه بر این مناطق گیلان و مازندران هم با چنین وضعیتی روبه‌رو می‌شوند.

این کارشناس سازمان هواشناسی تصریح کرد: در چند روز آینده نوار شرقی کشورمان وزش باد‌های شدید توام با گرد و خاک را دارد که این مسئله در خراسان جنوبی و شمال سیستان و بلوچستان خود را نشان می‌دهد.

گودرزی تصریح کرد: تهران هم با پدیده جوی خاصی روبرو نیست و بیشتر با آسمانی صاف و گاهی افزایش باد روبه‌رو می‌شود که بیشینه دمای تهران امروز به ۳۹ درجه سانتیگراد می‌رسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز