خبرگزاری کار ایران

مدیر کل بیمه سلامت استان خبر داد :

اتصال مراکز درمانی اصفهان به سامانه نسخه الکترونیک/ صد درصد مطالبات بستری بخش خصوصی تسویه شد

asdasd
کد خبر : ۹۵۲۲۰۷

مدیر کل بیمه سلامت استان اصفهان گفت: با تخصیص اعتبار به میزان 590 میلیارد ریال، مطالبات بخش خصوصی تا خردادماه 99 پرداخت شد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، حسین بانک اظهار داشت: در راستای حمایت و اجرای بهینه طرح نسخه الکترونیک ، مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد که در طرح مشارکت داشته اند تا تیرماه 99 پرداخت شد.با این پرداختی 100 درصد مطالبات بستری در بخش خصوصی سال 98 تسویه شده است.

مدیر کل بیمه سلامت استان اصفهان افزود: سازمان بیمه سلامت بر اساس قانون بودجه سال 99 مکلف به پذیرش نسخ به صورت الکترونیک شده است.

وی ادامه داد: تا تیرماه 99 بیش از 60 درصد از پزشکان در طرح نسخه نویسی الکترونیک شرکت کرده اند. همچنین 33 درصد از این نسخ در مراکز پاراکلینیک و داروخانه ها به صورت الکترونیک پذیرش شده و نسخه پیچی الکترونیک صورت گرفته است.

بانک اظهار امیدواری کرد با همکاری و تعامل خوبی که بین سازمان نظام پزشکی ، بیمه سلامت و پزشکان استان وجود دارد ، همه مراکز درمانی تا پایان شهریور ماه به سامانه نسخه الکترونیک متصل شوند.

وی خاطرنشان کرد: برخی از شرکت‌ها و بازاریابان دروغین از نام بیمه سلامت یا دانشگاه علوم پزشکی سوء استفاده و با روش‌هایی همچون دریافت کارت درمانی از بیمه‌شده‌ها اخاذی کرده و به مردم وعده پرداخت هزینه‌های درمان از جمله هزینه‌های دندانپزشکی را به‌صورت تلفنی می‌دهند. مردم فریب این دروغ‌ها را نخورند و این سوء‌استفاده از نام سازمان بیمه سلامت مجرمانه محسوب شده و حق تعقیب و پیگیری قانونی از طریق مراجع قانونی وجود دارد.

عضو هیات مدیره سازمان نظام پزشکی یادآور شد: بیمه‌شدگان هر‌گونه شکایت ، انتقاد ، پیشنهاد و ... را با سامانه تلفنی 1666 مطرح کنند و همکاران سازمان در کوتاه‌ترین زمان پاسخگوی موارد مطرح شده خواهند بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز