خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان البرز:

افزایش سطح اشتغال با استفاده بیشتر محصولات داخلی امکان پذیر است

asdasd
کد خبر : ۹۵۲۱۹۷

فرماندار البرز در بازدید از شرکت کاچیران گفت: بسیاری از واحدهای صنعتی در شهرصنعتی البرز ، جزء مطرح ترین برندها با محصولاتی مرغوب در کشور و حتی در سطح بین المللی هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محمد نصیری در بازدید از واحدهای صنعتی کاچیران و مهرام که با حضور رئیس اداره اوقاف شهرستان صورت گرفت، گفت: گرایش عموم به استفاده از محصولات داخلی افزایش اشتغال را در پی داشته و این مهم می تواند چرخ تولید کشور را هر چه بیشتر به گردش درآورد.

فرماندار شهرستان البرز افزود: در شرایط دشوار فعلی با وجود تحریم های سنگین ، حمایت دولت از تولیدات داخلی و با جلوگیری از واردات بی رویه و مقابله باکالای قاچاق شاهد افزایش تولیدات و گرایش مصرف به سمت محصولات داخلی و در نتیجه افزایش اشتغال بوده ایم.
نصیری واحدهای صنعتی مهرام و کاچیران را در مرغوبیت تولید و محصولات در کشور و حتی در برخی موارد در سطوح بین المللی منحصر به فرد دانست و گفت: ضروری است تولید مرغوب هر چه بیشتر افزایش و افزایش صادرات محصولات از چشم اندازهای اصلی واحدهای تولید کننده باشد و این مهم علی رغم اتفاقات اخیر اعم از تحریم و بیماری کرونا با تلاش تولید کنندگان همچنان ادامه دارد.
در پایان نیز از کارگران نمونه این واحدهای تولیدی و هم چنین همکاری آنها با اداره اوقاف و موقوفه حاج محمد حسین خزانه تقدیر و تشکر شد .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز