خبرگزاری کار ایران

آغاز عملیات بهسازی معابر روستاهای ورس و قزقلعه قزوین

asdasd
کد خبر : ۹۵۲۱۹۶

مدیرکل دفتر روستایی استانداری قزوین گفت: با مشارکت بنیاد مسکن استان عملیات بهسازی معابر روستاهای ورس و قزقلعه از توابع شهرستان قزوین آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، اکرم نجفی در حاشیه بازدید مسئولان استان از روستاهای استان قزوین  اظهار داشت: برای حل مشکلات و تأمین نیازهای مردم عزم جدی داریم و تلاش می‌کنیم به مطالبات به حق مردم پاسخ دهیم.

وی بیان کرد: در بازدید از روستاهای کبریت میان، ورس و قز قلعه از توابع بخش محمدیه در شهرستان قزوین با مشکلات و درخواست‌هایی مواجه شدیم که بخشی از آن در حوزه دهیاری است و مردم مطالباتی را در حوزه خدماتی و عمرانی داشتند که مقرر شد این نیازها از محل اعتبارات مازاد دهیاری‌ها تأمین شود.

نجفی تصریح کرد: بخش دوم مشکلات مربوط به دستگاه‌های اجرایی است که ما نیز وظیفه داریم آن را به عنوان یک مطالبه عمومی پیگیری کرده و به نتیجه برسانیم.

مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری قزوین یادآور شد: با تأمین اعتبار از محل اعتبارات دهیاری‌ها با مشارکت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان عملیات بهسازی معابر روستاهای ورس و قز قلعه آغاز خواهد شد که می‌تواند رضایت ساکنان را جلب کند.

وی افزود: درباره مشکلات روستای کبریت میان برای روکش آسفالت و زیرسازی خیابان اصلی این روستا و نیز حل مشکل لایروبی آب بند این روستا و سنگ فرش معابر از اعتبارات روستایی مناطق محروم کشور استفاده خواهیم کرد و با تخصیص آن بزودی این طرح نیز عملیاتی خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز