خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی استاندار قزوین مطرح کرد؛

نداشتن امنیت شغلی و دستمزد اندک آفت رسانه‌های مااست

asdasd
کد خبر : ۹۵۲۱۹۳

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین اخلاق رسانه‌ای را اصلی مهم در حرفه خبرنگاری دانست و گفت: خبرنگار هیچگاه نباید حقیقت و واقعیت را تحریف یا مخدوش کند و اتفاقات را همانگونه که روی داده به مخاطب انعکاس دهد.

منوچهر حبیبی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در قزوین گفت: امروزه و با توجه به وقوع بسیاری از رویدادها و وقایع خاص خبرنگار باید در کار خود حرفه‌ای باشد و همیشه نیز تحلیلی دقیق، شفاف و پرمحتوی از اتفاقات روز ارائه دهد.

وی با بیان اینکه خبرنگار، صدای رسای افکار عمومی جامعه است، تاکید کرد: پیام خبرنگار آگاهی و روشنگری است و همواره باید سعی داشته باشد تا ارتباط دوسویه و صمیمانه‌ای بین مردم و حاکمیت برقرار کند.

این مسئول سیاسی، نبود  امنیت شغلی، حقوق و مزایای اندک، به خطر افتادن اقتصاد نشریات در اثر فضای مجازی و همچنین شیوع ویروس کرونا  در چندماه اخیر  را از جمله آفات و مشکلات  مهم  عرصه رسانه  دانست که باید به دقت مورد بررسی جدی قرار گیرد.

 وی گفت :  قزوین با داشتن ۴۰۰ فعال رسانه‌ای، ۱۵۰ نفر از آنان در خانه مطبوعات استان به صورت رسمی ثبت نام کرده‌اند.

 ۲۰ خبرگزاری و پایگاه خبری فعال به همراه ۵۵ نمایندگی نشریات سراسری و ۵۰ نشریه مکتوب در سطح استان قزوین فعالیت می‌کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز