خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر بندرعباس مطرح کرد:

لزوم اجرای سیاست تشویقی در ترغیب جوانان به ازدواج

asdasd
کد خبر : ۹۵۲۱۳۲

عضو شورای شهر بندرعباس گفت: برای تشویق جوانان به ازدواج باید همه ارگان ها و بنگاه های صنعتی و اقتصادی شهرستان با هم همکاری کرده و سیاست تشویقی را در پیش گیرند.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، حجت الاسلام و المسلمین احمد عامری سیاهویی در دیدار اعضای شورا با امام جمعه تصریح کرد: در راستای رواج هر چه بیشتر فرهنگ غدیر در جامعه بنابر تصمیم شورا واحدی به نام واحد غدیر در سازمان فرهنگی راه اندازی شد که می‌توان گفت این امر برای اولین بار بود که در کشور اتفاق می‌فتاد.

این عضو شورای شهر بندرعباس گفت: در گذشته زیر ساختارهای فرهنگی و اجتماعی چندانی در شهر فراهم نبود اما در حال حاضر  بالغ بر پنج فرهنگ سرا که برای هر کدام حداقل پنج میلیارد تومان هزینه صرف شد در پنج نقطه بندرعباس دایر شده است که هنوز کارایی که باید ندارند و نیاز است تا در دو حوزه مدیریت فرهنگی و تجهیزات تقویت شوند، همچنین طرح فرهنگ سرای مجازی نیز  در حال اجرا است که امیدواریم با اجرای این ایده های بسیار خوب و همکاری مناسب دوستان خدمتی به نظام و شهروندان صورت گیرد.

وی در ادامه به معضلات و چالش‌های اجتماعی موجود در این شهر اشاره و بیان کرد: در حوزه فرهنگی آسیب‌های زیادی وجود دارد. در مقوله ازدواج معضلات و موانع فراوانی بر سر راه جوانان شکل گرفته و سیاست های تشویقی خوبی نیز برای تشویق آنان به ازدواج در نظر نگرفته شده است.

عامری سیاهویی اظهار کرد: اگر صنایع همت کرده و در امر تامین جهیزیه جوانان بندرعباسی را یاری کنند قطعا شاهد رخدادهای خوبی در این زمینه خواهیم بود. البته تمام ارگان ها باید دست به دست هم دهند از خود ما گرفته تا مسکن و شهرسازی باید ملزومات اساسی زندگی را در اختیار جوانان قرار دهیم تا انگیزه ای برای تشکیل خانواده باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز