خبرگزاری کار ایران

در بازدید از ایلنای قزوین مطرح شد:

خبرگزاری ایلنا مدافع حقوق کارگران است

asdasd
کد خبر : ۹۵۲۰۳۸

مدیر کل استاندارد استان قزوین گفت: خبرگزاری ایلنا در حوزه اخبار کار و کارگری به صورت تخصصی ورود پیدا کرده و مدافع حقوق کارگران است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، سیروس صارمی در بازدید از دفتر خبرگزاری ایلنای مرکز قزوین به مناسبت روز خبرنگار اظهار کرد: خبرگزاری ایلنا در موضوعات کارگری و دفاع از حقوق کارگران در میان رسانه ها همیشه حرف اول را زده است و همچنین در میان خبرگزاری ها جایگاه خوبی دارد.

مدیرکل استاندارد استان افزود: دیدگاه انتقاد جویانه که خبرگزاری ایلنا دارد از ویژگی‌های بارز این رسانه است و حمایت از حقوق کارگران کار خبرنگاری را سخت‌تر می‌کند و در واقع خبرگزاری ایلنا مدافع قشر کارگر است و حمایت گر جمعیت زیاد و کم برخوردار  جامعه می باشد به همین دلیل، دید انتقاد طلب دارد.

صارمی با اشاره به ایام شیوع ویروس کرونا در استان بیان کرد: شفاف سازی در حوزه خبر از جمله رسالت های اصلی رسانه ها می باشد و باید آنچه را که در جامعه اتفاق می افتد به بیان واضح انعکاس یابد و در این زمینه خبرگزاری ایلنا مرکز قزوین رسالت خود را به خوبی انجام داد.

وی ادامه داد: در بخش اطلاع رسانی اخبار کرونا، خبرگزاری ایلنا مرکز قزوین اطلاعات کافی را در بخش های مختلف به گوش مردم رساند که این امر باعث شد تا مردم بیشتر با خطرات این ویروس خطرناک آشنایی پیدا کنند و مسائل بهداشتی را بیشتر رعایت کنند.

این مسئول اضافه کرد: اگر مردم از ابعاد مختلف جامعه اطلاعات کافی داشته باشند؛ قطعا برخوردشان با مسائل راحت تر و بهتر خواهد بود و با توجه به شرایط کنونی کشور که درگیر ویروس کرونا است باید مردم به خوبی از اخبار و وقایع اطلاع داشته باشند.

مدیر کل استاندارد استان صداقت را یکی از رسالت های اصلی رسانه‌ها دانست و افزود: رسانه‌ها باید اطلاعات را با صداقت و شفافیت به مردم برسانند و اگر اخبار صادقانه نباشد؛ قطعا به جامعه آسیب می‌رساند.

به گفته صارمی، شجاعت در بیان مطالب خیلی موثر است و این مورد هم یکی دیگر از خصوصیات بارز یک رسانه است.

وی تصریح کرد: خیلی از اخبار در حوزه ایمنی، امنیت و سلامت مرتبط با جان مردم است و اصالت یک خبرنگار حکم می کند؛ خبرها را به درستی به مردم انعکاس دهد.

این مسئول یادآور شد: نقش رسانه‌ها در ترویج استانداردسازی موثر است و بخشی از امور حوزه استانداردسازی بر دوش رسانه ها است و نشر اخبار توسط این قشر کار دستگاه ها را تسهیل می بخشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز