خبرگزاری کار ایران

دادستان قزوین در بازدید از ایلنای قزوین مطرح کرد:

رسانه ها از متهم کردن افراد بدون رای دادگاه پرهیز کنند+فیلم

asdasd
کد خبر : ۹۵۲۰۳۳

دادستان قزوین گفت: رسانه ها نباید حرمت افراد را به بهانه هایی چون شفافیت، عدالت طلبی و مبارزه با فساد خدشه‌دار کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، محمد قاسمی روز دوشنبه در بازدید از دفتر خبرگزاری ایلنا در قزوین با اشاره به نقش و اهمیت رسانه در دنیای امروز گفت: امروز رسانه‌ها به عنوان بازوی ارزشمند دولت‌ها می توانند در مبارزه به فساد و سلامت اداری خط شکن باشند.

دادستان قزوین خاطرنشان کرد: حق مطلب درباره نقش بارز و جایگاه خبرنگاران در اصلاح امور جامعه هنوز ادا نشده و آنچه که یک خبرگزاری و رسانه را از دیگر رسانه‌ها متمایز می‌کند بیان واقعیت و حس اعتماد عمومی است و این شاخصه بارز رسانه های ما با سایر رسانه هاست.

دادستان قزوین با اشاره به ویژگی های رسانه گفت: کار کردن در حوزه خبر شرایط خود را دارد و نباید از مدار قانون خارج شد و ضمن روشنگری و اطلاع رسانی باید مراقب بود تا فردی بدون نظر و رای دادگاه عادله در مظان اتهام قرار نگیرد.

وی  اضافه کرد: از نظر قانون متهم است کسی در دادگاه محکوم شده باشد و نباید در مرحله گمانه زنی حرمت افراد به بهانه های همچون شفافیت، عدالت طلبی و مبارزه با فساد مورد خدشه قرار گیرد و همه باید در مقابل قانون باید قانونمند و قانون مدار باشند چرا که خط قرمز برای همگان قانون است.

قاسمی ضمن تقدیر از عملکرد خبرگزاری ایلنای مرکز قزوین در ایام کرونا و ورود به مسائل جامعه کارگری گفت: از آنجا که بخش زیادی از جامعه استان قزوین را قشر کارگری تشکیل می دهد، این خبرگزاری توانسته با اطلاع‌رسانی دقیق و ورود به حوزه های مورد مطالبه این قشر، به رسالت خود عمل کرده و مردم این خبرگزاری را خانه خود می دانند.

حجم ویدیو: ۶۲.۰۲M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۶:۲۵ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز