خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه :

‍ سفر بی‌بازگشت 93 نفر در جاده‌های کرمانشاه/ کاهش 13 درصدی مجروحان سوانح رانندگی

asdasd
کد خبر : ۹۵۱۸۶۰

رئیس پلیس راه استان گفت: در 4 ماه سپری شده از سال، 85 فقره تصادف فوتی در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه رخ داد که در نتیجه آن 93 نفر بر اثر سوانح رانندگی جان خود را از دست دادند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، سرهنگ "محمد حیدری" اظهار داشت: آمار تلفات رانندگی چهار ماه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که 122 نفر بوده است، حدود 24 درصد کاهش را نشان می دهد. 

وی ادامه داد: در این مدت همچنین 820 مورد تصادف جرحی در محورهای استان رخ داده که نتیجه آن زخمی شدن یک هزار و 253 نفر از همشهریان و هموطنانمان بود. 

سرهنگ حیدری خاطرنشان کرد: آمار مجروحان حوادث رانندگی کرمانشاه در چهار ماهه امسال نسبت به سال قبل که یک هزار و 451 نفر بود بیش از 13 و نیم درصد کاهش داشته است. 

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه همچنین میزان تصادفات خسارتی را یک هزار و 159 مورد ذکر کرد و گفت: این مقدار سوانح در مقایسه با سال قبل که یک هزار و 973 مورد بود بیش از 41 درصد کاهش نشان می دهد. 

وی با بیان اینکه 43 نفر از افراد متوفی در سوانح رانندگی به خاطر برخورد خودرو با خودرو جان باخته اند، گفت: 39 نفر نیز به خاطر واژگونی خودرو و 11 نفر نیز عابر پیاده بوده اند که در برخورد با وسایل نقلیه جان باخته اند. 

سرهنگ حیدری یادآوری کرد: بیشترین علت تصادفات منجر به فوت با 33.3 درصد مربوط به عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه، عدم توجه به جلو با 25.8 درصد و انحراف به چپ با 16 درصد بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز