خبرگزاری کار ایران

مدیرکل امور زنان استانداری:

تسهیلات اشتغالزایی به زنان سرپرست خانوار قزوینی پرداخت می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۵۱۸۱۵

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری قزوین گفت: وام قرض الحسنه به زنان سرپرست خانوار استان قزوین پرداخت می شود.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از قزوین، صدیقه ربیعی با اعلام این خبر اظهار کرد: طبق تفاهمنامه منعقد شده در معاونت امور زنان و خانواده نهاد ریاست‌جمهوری و صندوق کارآفرینی امید به زنان سرپرست خانوار، بدسرپرست، دختران مجرد بالای ۴۰ سال و بانوان فارغ التحصیل دارای طرح توسعه مشاغل خانگی تا پایان سال وام قرض الحسنه پرداخت می‌شود.

مدیرکل امور زنان استانداری، هدف از پرداخت این وام را توانمندسازی، توزیع فرصت‌ها، منابع و امکانات به منظور رفع نیاز‌های ضروری و راه اندازی یا توسعه مشاغل خانگی و کسب و کار‌های خرد و کوچک و ارزش آفرین زنان سرپرست خانوار در مناطق کم برخوردار استان بیان کرد.

ربیعی افزود: افرادی برای اخذ تسهیلات از سوی این اداره کل معرفی می‌شوند که در دوره تکمیلی آموزش توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار فعال در عرصه مشاغل خانگی حضور داشته و موفق به طی دوره و نهایتاً راه اندازی کسب و کار شده اند.

وی یادآور شد: در پرداخت تسهیلات اولویت با افرادی است که دارای طرح توسعه مشاغل خانگی با رویکرد نوین هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز