خبرگزاری کار ایران

بیگلری به ایلنا خبرداد:

برخی بیماران خاص با یارانه زندگی می‌کنند اما هزینه درمانشان ماهیانه ۵ میلیون تومان است

asdasd
کد خبر : ۹۵۱۷۹۵

مسئول شورای عالی بیماران خاص و صعب العلاج استان کرمانشاه گفت: برخی بیماران خاص با یارانه زندگی می کنند اما ماهی 5 میلیون هزینه درمان شان می شود.

حسین بیگلری در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در این باره اظهار داشت: وضعیت معیشت بیماران خاص و صعب العلاج استان کرمانشاه بسیار نامناسب است و بیشتر با یارانه زندگی می‌کنند و هزینه درمان بیماران سرطانی در طول ماه 5 میلیون تومان است.

وی با بیان اینکه 38 هزارو 500 بیمار در استان کرمانشاه وجود دارد، گفت: این بیماران با مشکلات زیادی مواجهند که مشکلات اقتصادی و معیشتی از مهم‌ترین آنها است.

بیگلری ادامه داد: اکنون وضعیت بیماران خاص و صعب العلاج به گونه‌ای شده که بسیاری از آنها به دلیل مشکلات اقتصادی حتی درد بیماری شان را فراموش کرده‌اند.

مسئول شورای عالی بیماران خاص و صعب العلاج کرمانشاه با بیان اینکه برخی از این بیماران با پول یارانه زندگی می‌کنند، افزود: در بخش دیالیز بیمارانی داریم که برای یک وعده غذا و هزینه ایاب ذهاب درمانده‌اند.

بیگلری با اشاره به اینکه برخی داروهای خارجی مورد نیاز بیماران خاص و صعب العلاج تحت پوشش بیمه قرار نمی گیرد، خاطرنشان کرد: برخی بیماران سرطانی باید ماهیانه 5 میلیلون تومان هزینه دارو بدهند و هزینه داروی بیماران دیالیزی نیز بیش از 500 هزارتومان در ماه می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز