خبرگزاری کار ایران

معاون سازمان جهاد کشاورزی استان:

۹۳ درصد از مطالبات گندم‌کاران قزوینی پرداخت شد

asdasd
کد خبر : ۹۵۱۷۸۵

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: پرداخت مطالبات گندم‌کاران استان قزوین به روز بوده و تاکنون ۹۳ درصد از بدهی آنان پرداخت شده است.

به گزارشخبرنگار ایلنا از قزوین، مجید اسماعیلی اظهار کرد: میزان مطالبات گندم کاران استان قزوین بابت فروش تضمینی محصول خود در سال جاری به دولت ۵۶۲ میلیارد تومان بوده است که از این رقم تاکنون ۵۲۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به حساب آنان واریز شده است.

معاون جهاد کشاورزی استان افزود: قزوین در پرداخت و تسویه مطالبات گندم کاران بابت فروش تضمینی محصول جزو استان های برتر کشور است.

اسماعیلی بیان کرد: میانگین زمان پرداخت مطالبات کشاورزان بابت فروش تضمینی گندم در استان قزوین یک هفته بوده است.

وی ادامه داد: تاکنون ۱۹۴ هزار و ۵۰۰ تن گندم به شکل تضمینی از کشاورزان استان خریداری شده است.

وی اظهار داشت: از ۲۴ مرکز خرید تضمینی گندم که از ابتدای کار خرید به فعالیت مشغول بودند، پنج مرکز در آوج، سه مرکز در تاکستان و یک مرکز در شهرستان های قزوین، بوئین زهرا و البرز با توجه به این کار برداشت محصول در این مناطق هنوز به اتمام نرسیده هنوز فعال هستند.

این مسئول اظهار امیدواری کرد میزان خرید تضمینی گندم در استان امسال از مرز ۲۰۰ هزار تن عبور کند.

امسال پیش بینی می شود ۳۳۵ هزار تن گندم در استان قزوین تولید و برداشت شود که از این رقم تعهد استان قزوین برای خرید تضمینی ۲۲۰ هزار تن است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز