خبرگزاری کار ایران

در صورت سفید شدن وضعیت استان؛

دوره‌های آموزش خبرنویسی در قزوین برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۵۱۷۸۱

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان قزوین از برگزاری دوره‌های آموزش خبرنویسی در صورت عادی شدن وضعیت استان قزوین در رویارویی با کرونا خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، محسن مددی روز دوشنبه در بازدید از دفتر خبرگزاری ایلنا در قزوین به مناسبت روز خبرنگار اظهار کرد: در حال حاضر به دلیل شیوع کرونا و وضعیت هشدار استان فعلا امکان برگزاری دوره‌های آموزشی نیست و به صورت مجازی هم نمی‌شود این دوره‌ها را برگزار کرد اما اگر وضعیت استان تا هفته دیگر مناسب شود این دوره ها برگزار خواهد شد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان همچنین از برگزاری دوره های آموزشی اینفوگرافی و موشن گرافی خبر داد که در صورت بهبود شرایط در استان برگزار می شود.

 مددی با اشاره به اهمیت تعامل با خبرگزاری ایلنا گفت: خبرگزاری ایلنا جزو مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است و تعامل سازنده با این خبرگزاری در دستور کار سازمان فنی و حرفه ای است.

وی افزود:سازمان فنی و حرفه ای هر میزان با خبرگزاری ایلنا ارتباط قوی‌تری داشته باشد هم به نفع وزارتخانه است و باعث می شود تا ارتباط خوبی بین زیر مجموعه های وزارت تعاون برقرار شود.

این مقام مسئول با اشاره به اهمیت انتقال به موقع اطلاعات یادآور شد: در صورت انتقال به موقع و درست اخبار به این مجموعه به دلیل رسالت این مجموعه به عنوان یکی از زیر مجموعه های وزارت تعاون با 11  دستگاه زیر مجموعه، این خبرگزاری می‌تواند یکی از قوی ترین خبرگزاری های استان باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز