خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی البرز خبر داد ؛

بهره برداری از یک لاین قطعه دوم آزادراه تهران_شمال تا ۹ماه دیگر /البرز از افزایش نیم درصدی اعتبارات عمرانی برخوردار شد

asdasd
کد خبر : ۹۵۱۶۴۴

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان البرز درباره پروژه قطعه دوم آزادراه تهران_شمال گفت: مقرر شده یک لاین از این مسیر و کنار گذر شمالی تا پایان اردیبهشت ١٤٠٠ به بهره برداری برسد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، زهرا عربشاهی در نشست خبری ضمن تبریک روز خبرنگار در ادامه به اعتبارات عمرانی البرز اشاره کرد و گفت: اعتبارات تملک دارایی امسال نسبت به سال گذشته برای استان‌های کشور ۱۴ درصد کاهش داشت و به‌رغم کاهش اعتبارات عمرانی اغلب استان‌ها اما استان البرز از افزایش نیم درصدی این اعتبار، برخوردار شد.

وی با عنوان اینکه در سال جاری با توجه به ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار عمرانی البرز، اظهار داشت: ممکن است این مبلغ در مقایسه با بودجه شهرداری، رقم کمی باشد اما اعتبارات استانی تعریف خاص خود را دارد که به موارد خاص نیز تعلق می گیرد.

عربشاهی به بازدید رئیس برنامه و بودجه کشور از قطعه دوم آزاد راه تهران_شمال در نیمه تیرماه اشاره کرد و گفت: در همان بازدید ۴۰۰ میلیارد تومان یعنی رقمی معادل با کل بودجه استان بابت قطعه دوم تخصیص یافت.

وی ادامه داد: همچنین برای رفع ترافیک البرز،  مبلغ ۴۵۰ میلیارد تومان تحت عنوان ادامه همت و در قالب مشارکت دولتی، اختصاص پیدا کرد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان البرز در ارتباط با بودجه قطار شهری کرج گفت: با توجه به چندین جلسه بازدید و جلسات متعدد، این بار شورای  شهر کرج متعهد شده تعداد ۲ ایستگاه شهری در خیابان شهید بهشتی افتتاح شود.

وی افزود: از طرفی ما نیز متعهد شدیم اوراق مشارکت قطاری شهری افزایش قابل توجهی داشته باشد و مقرر شد هر اعتباری که وزارت کشور پیشنهاد کرد، سازمان برنامه و بودجه قبول کند لذا افزایش دوبرابری یا صددرصدی می تواند راهگشا باشد.

عربشاهی گفت: افتتاح ایستگاه های حدفاصل چهاراه طالقانی تا ابتدای ٤٥ متری گلشهر به طول حدود ٤ کیلومتر جزو تعهدات شهرداری کرج است که تا بهمن ماه افتتاح خواهد شد.

وی اضافه کرد: این افزایش کمک دولت در زمینه ایجاد امکان اتصال و افتتاح پروژه از چهار راه طالقانی تا ایستگاه شهید سلطانی ( فردیس) انجام شده است.

وی به اولویت پروژه‌های آزاد‌راه چرمشهر_آبیک اشاره کرد و اذعان داشت: با توجه به اعتبار این پروژه با تخصیص مناسب‌تری پیگیری می شود که بخشی از آن به بهره برداری برسد.

عربشاهی به قطعه دوم آزادراه تهران_شمال اشاره کرد و گفت: مقرر شده یک لاین از این مسیر و کنار گذر شمالی تا اتمام فعالیت دولت و تا پایان اردیبهشت سال ١٤٠٠ به بهره برداری برسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز