خبرگزاری کار ایران

جمالی‌پور در بازدید از ایلنای قزوین مطرح کرد:

حضور تاثیرگذار خبرگزاری ایلنا در ایام کرونا +فیلم

asdasd
کد خبر : ۹۵۱۶۱۳

استاندار قزوین گفت: خبرگزاری ایلنای مرکز قزوین با اطلاع رسانی درست و تهیه گزارش‌های میدانی در ایام کرونا حضور جدی و تاثیرگذاری داشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، هدایت اله جمالی پور عصر یکشنبه در بازدید از دفتر خبرگزاری ایلنای مرکز قزوین به مناسبت روز خبرنگار ضمن تشکر از  زحمات مجموعه خبرگزاری ایلنا در ایام شیوع ویروس کرونا اظهار کرد: این خبرگزاری مجموعه‌ای است که نیروهای فعال و حرفه ای دارد و در حوزه پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا جدی تر از رسانه های دیگر استان حضور پیدا کرد.

استاندار قزوین اضافه کرد: تمامی رسانه ها اعم از مکتوب و خبرگزاری ها در حوزه اطلاع رسانی؛ اخبار بیماری کرونا را پوشش دادند اما ایلنای قزوین خطر را به جان خرید و در تمام اماکن ناامن با اطلاع رسانی صحیح و دقیق حضور به موقع داشت.

جمالی پور ادامه داد: ایلنای قزوین در حوزه اخبار ایام شیوع کرونا؛ کارهای ریسک پذیری در جهت اطلاع رسانی دقیق و درست به مردم انجام داد و توانست در حوزه پیشگیری و مقابله با این بیماری موثر عمل کند و مردم را از خطرات این ویروس خطرناک آگاه سازد که تلاش این رسانه قابل تحسین است.

فعالیت ایلنا همواره خروجی مثبتی دارد

سیاوش طاهرخانی شهردار قزوین نیز در این بازدید گفت: خبرگزاری ایلنای قزوین در بسیاری از مسائل در میان رسانه های استان پیشتاز عمل می کند، به همین دلیل فعالیت این رسانه همواره خروجی مثبتی دارد و عملکرد آن قابل تقدیر و تشکر است.

ویژگی بارز ایلنا؛ حضور در بطن حوادث است

محمد حسین اسماعیلی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین دیگر میهمان این مراسم ضمن عرض تبریک به مناسبت روز خبرنگار در این بازدید بیان کرد: از مهمترین ویژگی‌های خبرگزاری ایلنا این است که همواره به خصوص در ایام شیوع ویروس کرونا در بطن حوادث و رویدادها حضور پیدا کرده است.

اسماعیلی بیان کرد: گزارش‌های میدانی این خبرگزاری در اماکنی چون بازار، مراکز درمانی و جاده های استان باعث شد تا مردم استان جدی‌تر به خطرات این ویروس توجه کنند و ویژگی بارز خبرگزاری ایلنا حضور میدانی در دل حوادث است.

گفتنی است در پایان این بازدید، استاندار قزوین از خبرنگاران و عکاسان خبرگزاری ایلنا مرکز قزوین تقدیر و تشکر کرد.

حجم ویدیو: ۵۸.۳۲M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۶:۰۴ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز