خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین در بازدید از دفتر ایلنا:

رسانه ها در تحکیم رابطه ملت و حاکمیت نقش موثری دارند+ فیلم

asdasd
کد خبر : ۹۵۱۵۷۷

استاندار قزوین گفت: در تحکیم رابطه بین ملت و حاکمیت رسانه ها نقش موثر و بسزایی دارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، هدایت اله جمالی‌پور عصر روز یکشنبه در بازدید از دفتر خبرگزاری ایلنا در قزوین به مناسبت روز خبرنگار ضمن تبریک عید غدیر اظهار کرد: تقارن این روز با دهه امامت و ولایت فرصت و بهانه ای برای تجدید میثاق و تحقق آرمان‌های والای نظام  در مسیر خطیر اطلاع رسانی است.

استاندار قزوین با اشاره به تاثیر رسانه به عنوان یکی از ارکان مهم توسعه کشور بیان کرد: رسانه ها ضمن حفاظت و صیانت از حقوق ملت تحکیم کننده رابطه ملت و حاکمیت هستند.

جمالی پور همچنین نقش رسانه ها را در تحقق مردم سالاری و تاثیر رای مردم در حکومت ها مهم برشمرد و خاطرنشان کرد: رسانه ها با ایجاد فضای نقد سازنده و اصلاح گرایانه و ایجاد تضارب آرا می‌توانند امید آفرین و روحیه بخش باشند.

وی امید آفرینی را یک اصل مهم در تامین امنیت روانی و ایجاد فضای تعاملی در جامعه دانست و یادآور شد: هر اندازه رسانه ها در فضای غیر اخلاقی و غیرحرفه ای موجب دوگانگی و یاس در جامعه شوند این خسارت متوجه نظام و مردم خواهد بود.

وی با اعتراض به عملکرد برخی رسانه های کشور در ترویج فضای یاس در جامعه گفت: عده قلیلی از جامعه رسانه با ادعای دفاع از حق مردم کارهای غیر رسانه ای انجام دادند و بر طبل باطل می زنند.

نماینده عالی دولت در استان با اشاره به برخورداری استان قزوین از جامعه رسانه ای متعهد و حرفه‌ای گفت: حضور فعال و حرفه ای رسانه در استان نقش بسزایی در توسعه استان داشته و در این بین نقش رسانه های تاثیر گذار و میدانی همچون ایلنای مرکز قزوین در برهه زمانی حساس همچون مقابله با کرونا بی‌بدیل و ستودنی است.

حجم ویدیو: ۷۲.۳۳M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۷:۲۹ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز