خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی اعلام کرد:

آغاز توزیع لاستیک به تاکسیرانان قزوینی از ماه آینده

asdasd
کد خبر : ۹۵۱۴۹۸

مدیر عامل سازمان نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: توزیع لاستیک بین تاکسیرانان قزوینی از یک ماه آینده در استان آغاز می شود.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از قزوین، اسماعیل عرشیان اظهار کرد: بنابر مصوبه شورای شهر و تایید فرمانداری، یک میلیارد تومان برای تامین لوازم یدکی رانندگان اختصاص یافت.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی افزود: در مرحله اول، ۲۰۰ میلیون تومان از این اعتبار برای تامین لاستیک تعدادی از تاکسیرانان دارای پژو ۴۰۵ اختصاص یافته است.

عرشیان با بیان اینکه هزار و ۳۰۰ نفر از رانندگان تاکسی دارای خودروی پژو ۴۰۵ هستند، گفت: در مرحله نخست ۳۵۰ نفر از این رانندگان مشمول این طرح می‌شوند.

وی ادامه داد: برای هر جفت لاستیک قیمت ۵۶۰ هزار تومان پیش بینی شده است، اما با توجه به نوسان بازار احتمال تغییر قیمت وجود دارد.

این مسئول بیان کرد: تا پایان امسال به تناوب، لاستیک سایر رانندگان پژو ۴۰۵، پراید، آریو و ون نیز تامین و توزیع می‌شود.

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی اضافه کرد: لاستیک‌ها ۳۰ درصد زیر قیمت بازار در اختیار رانندگان قرار می‌گیرد.

عرشیان افزود: به رانندگان مشمول طرح برای دریافت لاستیک پیامک داده می‌شود و خواهشمندیم طبق زمان بندی اعلام شده به سازمان تاکسیرانی مراجعه کنند در غیر این صورت پاسخگوی آن‌ها نخواهیم بود.

وی یادآور شد: پارسال ۷۶ درصد از راننگان تاکسی از طرح فروش روغن و لاستیک یارانه‌ای استقبال کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز