خبرگزاری کار ایران

دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر استان قزوین مطرح کرد:

نقش رسانه ها در کاهش آسیب‌های اجتماعی بی بدیل است

asdasd
کد خبر : ۹۵۱۴۸۱

دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر استان قزوین گفت: رسانه ها در کاهش آسیب اجتماعی و فرهنگ رسانی در این زمینه نقش بی بدیلی دارند.

علی رحمانی با حضور در محل دفتر خبرگزاری ایلنا در قزوین به مناسبت روز خبرنگار گفت: در شرایط تحریم و فشارهای اقتصادی تمایل وافری برای ترمیم نوسانات چرخه اقتصادی، کاهش پیامد آسیب‌های اجتماعی و اقتصادی از جمله فقر ، محرومیت‌های بهداشتی و آموزشی، تخریب‌های زیست‌محیطی و ... وجود دارد که به نظر می رسد تنها راه رسیدن به یک برنامه جامع ،  علاوه بر  آمار شفاف و برنامه ریزی دقیق استفاده از ظرفیت رسانه فارغ از ترس دستاویزهای سیاسی است.

 دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان قزوین با اشاره به تاثیر شرایط اقتصادی بر افزایش میزان آسیب‌های اجتماعی گفت: استفاده از رسانه‌ها نقش‌بسزایی در کاهش آسیب‌های اجتماعی و آگاهی‌عمومی دارد.

وی با اشاره عدم اطلاع بخش زیادی از مردم از سامانه مشاوره تلفنی 09628  گفت: بسیاری از خانواده های درگیر در موضوع اعتیاد از خدمات این سامانه اطلاع لازم را ندارند در حالیکه به راحتی می توانند با تماس با این سامانه از مشاوره‌های تخصصی رایگان متخصصان و پزشکان ستاد بهره ببرند.

رحمانی با اشاره به ظرفیت تصویری این خبرگزاری در استان اظهار امیدواری کرد با تهیه گزارش های تحقیقی و پژوهشی توسط این مرکز در حوزه اعتیاد ضمن کمک به برنامه ریزان دراین بخش نسبت به پیامدهای این بلای خانمانسوز فرهنگ سازی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز