خبرگزاری کار ایران

به مناسبت روز خبرنگار؛

اعضای شورای شهر کرج از همدلی رسانه‌ها در پیگیری مشکلات شهر تقدیر کردند

asdasd
کد خبر : ۹۵۱۴۴۸

نمایندگان مردم در شورای شهر کرج به مناسبت هفته گرامیداشت مقام خبرنگار، مراتب قدردانی خود را از زحمات اهالی رسانه در انعکاس واقعیت ها و همدلی با مسئولان در پیگیری و رفع مشکلات شهری کرج، اعلام کردند.

به گزارش ایلنا، اکبر سلیم نژاد رئیس شورای شهر کرج، خبرنگاران و رسانه ها را یکی از ستون های اصلی مردم سالاری دینی خواند و گفت: «نماینده مردم» و «خبرنگار» در بسیاری از حوزه‌ها اهداف مشترکی اعم از شفافیت، نظارت و مطالبه گری را دنبال می کنند و به همین جهت، مدیریت شهری به اینکه در بین سایر نهادها حمایت بیشتری از اهالی رسانه و خبر دارد، افتخار می‌کند.

رحیم خستو نایب رئیس و رئیس کمیسیون هنر و ارتباطات نیز به مناسبت روز خبرنگار نوشت: روز خبرنگار  یادآور یاد چشم های بیدار شهروندان و ناظران صاحبان قدرت و روشنگران راستی جامعه گرامی باد.

مهدی حاجی قاسمی دبیر اول و رئیس کمیسیون عمران، ترافیک و حمل و نقل شهری نیز اظهار داشت: خبرنگاران قشری شریف و وجدان بیدار جامعه هستند، بدون فعالیت ها و روشنگری آنها مشکلات بیشتر و مسیر توسعه طولانی تر خواهد بود.

سارا دشت گرد دبیر دوم شورای اسلامی شهر تصریح کرد: خبرنگار چشم و گوش جامعه است و در فضایی بی طرف اقدامات مسئولان را به گوش مردم می رساند و مطالبات و دغدغه ها و گلایه های مردم نیز را به اطلاع مردم می رساند، این رسالتی خطیر و مقدس است.

احد رسولی خزانه دار و رئیس کمیسیون شهرسازی، معماری و بافت های فرسوده نیز خبرنگار را روشنگر راه و زبان گویای حقیقت برشمرد و ادامه داد: کار قلم جاری ساختن اندیشه در راه حقیقت جویی است.

عباس زارع رئیس کمیسیون تلفیق خاطر نشان کرد: خبرنگار وامدار هیچ جناح و گروهی نیست و متعلق به مردم و جامعه است، همه باید تلاش کنیم قداست این حرفه حفظ شود و به تحقق رسالت خطیر آن کمک کنیم، جامعه شفاف تر و عاری از مشکلات نویدبخش فردایی بهتر برای نسل های آینده است.

فرج اله ایلیات رئیس کمیسیون برنامه و بودجه، حقوقی و املاک اذعان داشت: خبرنگاری رسالتی سخت و مسئولیت آور است و خبرنگار امانتدار و پل ارتباطی بین مردم و مسئولان است، همه باید قدردان زحمات و تلاش های فعالان این عرصه باشند.

محمد نبیونی رئیس کمیسیون سرمایه گذاری و امور مشارکت های مردمی گفت: خبرنگاری حرفه ای است که نمی توان آن را در زمره مشاغل دانست بلکه هنر و ذوق خدمت به مردم است و خبرنگار با حضور در میدان حوادث و رویدادها بی طرفانه به حقیقت خدمت می کند و این کاری مقدس است.

منصور وحیدی رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی تصریح کرد: به مقام شامخ شهیدان عرصه خبر و اطلاع رسانی ادای احترام می کنیم و امیدواریم که این عزیزان در زندگی و کار موفق بوده و مشمول توجهات الهی قرار گیرند.

محمدحسین خلیلی اردکانی رئیس کمیسیون نظارت و تحول اداری تصریح کرد: رویکرد ویژه دوره پنجم شورای شهر کرج شفافیت بود و خبرنگاران محترم در این راستا با مطالبه گری و انعکاس اخبار و گزارش ها، مسیر و بستر را برای تحقق اهداف آماده کردند که به سهم خود از این تلاشها تقدیر کرده و روز خبرنگار را به عزیزان تبریک می گویم.

غدیر مهدوی رئیس مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی عنوان کرد: روز خبرنگار روز تقدیر از مشعل داران آگاهی است و این عزیزان برغم مشکلات معیشتی و دغدغه های شغلی اما همواره در خدمت انعکاس مشکلات جامعه هستند.

حسین محمدی رئیس کمیسیون محیط زیست و سلامت با بیان اینکه شورای شهر کرج قدردان زحمات اصحاب رسانه و خبر است، گفت: این عزیزان با حضور در جلسات و اطلاع رسانی سازنده از مصوبات و لوایح و تذکرات به رسالت شان عمل می کنند و قددردان زحمات و تلاش های این عزیزان هستیم.

فریده بزنی رئیس کمیسیون خدمات شهری و ایمنی اظهار کرد: خبرنگاران در شرایطی که کشور درگیر کرونا بود، حضوری مجاهدانه در میدان اطلاع رسانی داشته و برغم تهدید سلامتی شان اما از عمل به رسالت مقدس شان شانه خالی نکردند، درود بر این تلاشگران بلندهمت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز