خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز:

مردم همراهی کنند، البرز از وضعیت قرمز خارج می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۵۱۴۱۶

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: البرز همچنان در وضعیت قرمز قرار دارد ولی شرایط تحت کنترل است و اگر مردم همچنان همراهی کنند روند شیوع رو به کاهش خواهد رفت.

به‌گزارش ایلنا، عزیزاله شهبازی در حاشیه جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا که روز یکشنبه به ریاست رئیس‌جمهور و با حضور استانداران سراسر کشور به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد با قدردانی از همراهی مردم در اجرای مصوبات ستاد برای توقف چرخه شیوع کرونا، افزود: البرز همچنان در وضعیت قرمز قرار دارد ولی شرایط تحت کنترل است.

وی ادامه داد: در جلسه امروز ستاد ملی نیز گزارشی از وضعیت تمامی استان ها ارائه شد و روسای کمیسیون‌ها در خصوص مباحث مربوطه گفتگو کردند.

شهبازی گفت: طبق بیانات رئیس جمهور در این جلسه در ماه محرم امسال باید دقیقا سلامت با سوگواری مردم را در کنار هم قرار دهیم. عزاداری و سلامت مردم قابل جمع است و تنها باید اطلاع رسانی و اقناع سازی شود و هماهنگی های لازم در این ارتباط باید از همین  امروز آغاز شود.

وی افزود: همچنین تاکید شد نظام دیجیتال در کشور باید به طور فزاینده و روزافزون توسعه یابد.

استاندار البرز اضافه کرد: برخورد با افرادی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکرده و مرتکب تخلف می‌شوند، ضرورت دارد و این امر در جلسه بعدی ستاد ملی کرونا نهایی و ابلاغ خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز