خبرگزاری کار ایران

مدیر کل اداره کار و رفاه اجتماعی استان خبرداد:

پرداخت بیش از 360 میلیارد تومان تسهیلات به روستاییان کردستان

asdasd
کد خبر : ۹۵۱۳۷۴

مدیرکل اداره کار و رفاه اجتماعی کردستان گفت: تاکنون و از محل اعتبارات پایدار روستایی ۳۶۲ میلیارد تومان تسهیلات برای اجرای طرح‌ها به روستاییان این استان پرداخت شده است.

به گزارش ایلنا، برهان صلواتی گفت: در این رابطه ۶ هزار طرح بیش از  ۵۰۰ میلیارد تومان تاکنون به بانک‌های عامل معرفی شده است.

صلواتی افزود: ۴ هزار و ۸۵۰ طرح تسهیلات بانکی را دریافت کرده اند و در این راستا برای بیش از ۷ هزار و ۷۰۰ نفر در روستا‌ها اشتغال ایجاد شده است.

صلواتی تأکید کرد: با دریافت اعتبارات تکمیلی مابقی طرح‌ها هم در سریعترین زمان پرداخت می‌شود.

ثبت نام پرداخت اعتبارات پایدار روستایی برای اجرای طرح‌ها توسط سامانه کارا، از سال ۹۶ شروع شده و ۱۰ رسته صنایع دستی، صنایع روستایی دامپروری، گردشگری، مراکز بوم گردی و طرح‌هایی که نیاز به سرمایه در گردش داشتند جزء این طرح‌ها قرار گرفتند.

مدیرکل اداره کار و رفاه اجتماعی کردستان همچنین در مورد پرداخت تسهیلات کرونایی برای مشاغل آسیب‌پذیر گفت: از طریق ستاد مقابله با کرونا ۶ هزار فقره وام برای دریافت بیش از ۹۰ میلیارد تومان تسهیلات به بانک‌ها معرفی شده و تاکنون هزار ۸۰۰ فقره به مبلغ ۲۱ میلیارد تومان تسهیلات دریافت کرده اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز